תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 זועם: "המסיתים לרצח ראש ממשלה מסתובבים חופשי"

שמעון ריקלין מתח ביקורת חריפה על התנהלות הפרקליטות בימים בהם נרשמת הסתה חריפה נגד רה"מ נתניהו.  שמעון ריקלין: "בפרקליטות רגישים לכבוד העזתים. לכן רצו להעמיד את בן גביר לדין על שהעליב אותם וגם רגישים לכבוד של האומה הערבית אבל כל המסיתים לרצח ראש ממשלה מסתובבים חופשי"
מערכת ice |  3
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין סג"ל" בערוץ 14, מרבה להביע את עמדותיו הפוליטיות ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). כזכור, בתחילת החודש ריקלין תקף את עובדי חברת חדשות 13 וצייץ כי הם "גורמים להפסד עתק" בשל המאבק שלהם נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. 
מוקדם יותר היום (ראשון) פרסם ריקלין ציוץ ברשת החברתית X ובו מתח ביקורת חריפה על הפרקליטות. "בפרקליטות רגישים לכבוד העזתים. לכן רצו להעמיד את בן גביר לדין על שהעליב אותם וגם רגישים לכבוד של האומה הערבית. לכן מעמידים לדין את מיכאל בן ארי".
בהמשך הציוץ, התייחס ריקלין לתופעת ההסתה המדאיגה שחלה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב: "אבל כל המסיתים לרצח ראש ממשלה מסתובבים חופשי. מגיעה לנו פרקליטות ציונית אוהבת ישראל ולא שדואגת לישמעאל. יבוא יום והוא קרוב וזה יקרה".
 
מלבד שמעון ריקלין, ינון מגל מרבה להתייחס לתופעת ההסתה המתמשכת החלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתוכנית הבוקר שלו ב-103FM, תקף מגל את מתנגדי הממשלה ואמר: "אתם מסיתים כבר שבועות נגד ראש הממשלה, 'רוצח', 'צורר', 'מחכים לך עם חבל תלייה'".
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריטים" בערוץ 14, המשיך למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי הממשלה ואמר: "פשוט לא עושים לכם כלום כמו שלא עשו לכם כלום עם הסרבנות, כי המערכת היא שלכם, יש יועצת משפטית פושעת שלא עושה כלום עם האלימות הזו. כולם מחכים שתהיה אלימות פיזית וחס וחלילה מישהו יפגע ברה"מ".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הסתה, אלימות, סרבנות וכ"ו=מושגים שחלים רק על ימין (ל"ת)
    תכלס 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    להקים ועדת חקירה על התנהלות היועצת גלי בהרב מיארה .
    אור 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להקים ועדת חקירה על התנהלות היועצת גלי בהרב מיארה .
    סגור
  • 1.
    הצביעות של 12,13,11,ידיעות שמעודדים הסתה אלימה נגד הימ (ל"ת)
    צביעות התקשורת 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור