תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד עובדי חדשות 13: "גורמים להפסדי עתק – פרזיטים"

שמעון ריקלין תקף את מתן חודורוב ועובדי חברת חדשות 13, על רקע העתירה לבג"ץ בנוגע למינוי יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חדשות 13. שמעון ריקלין: "אין שום חשש שבג"צ לא יפטר אותה. כי בג"צ הוא ארגון חסר אחריות ששדד זכויות בלי חובות. בדיוק כמוכם שבשם 'הדעה הנכונה' אתם חושבים שמגיע לכם לשלוט בערוץ ושמישהו אחר ישלם"

מערכת ice |  3
ערוץ 14, חדשות 13 (צילום מסך ערוץ 14, מסך חדשות 13)
מוקדם יותר היום (שלישי) פרסם מתן חודורוב, הפרשן הכלכלי של חדשות 13, ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וסיפר על ההתפתחות החלה בעתירה של ארגון העיתונאים וועד עובדי הערוץ לבג"ץ נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. 
"בג״ץ ידון עוד החודש (25.7) בעתירת עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים נגד מינויה הפסול של הפוליטיקאית יש״ב (יוליה שמאלוב ברקוביץ') למנכ״לית חדשות 13 - המרוקן מתוכן את תנאי הרישיון והבעלות הציבורית בחברת החדשות. כב׳ השופטים שידונו בתיק: יצחק עמית, יעל וילנר ועופר גרוסקופף", כך כתב מתן חודורוב לעוקביו ברשת החברתית. לסיום, שיתף מתן חודורוב בתחושתם של עובדי חברת החדשות וכתב: "אנחנו בוטחים בביהמ״ש ומצפים לדיון".
בעקבות אותו ציוץ, מיהר שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין סג"ל" בערוץ 14, להביע את עמדתו בנושא. ריקלין הגיב לציוץ של מתן חודורוב ודאג למתוח ביקורת חריפה על עובדי חברת חדשות 13 בנוגע למינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. 
 
"אין שום חשש שבג"צ לא יפטר אותה. כי בג"צ הוא ארגון חסר אחריות ששדד זכויות בלי חובות. בדיוק כמוכם שבשם 'הדעה הנכונה' אתם חושבים שמגיע לכם לשלוט בערוץ ושמישהו אחר ישלם. מדובר בערוץ מסחרי שאמור להיות רווחי", כך כתב ריקלין בתגובה לציוץ של מתן חודורוב. בהמשך הציוץ, דאג ריקלין לתקוף את העיתונאי רביב דרוקר ושאר עובדי חברת החדשות וכתב: "דרוקר ואתם גורמים לערוץ הפסדי עתק. ולא מוכנים לנסות להביא יותר רייטינג. פרזיטים".
מתן חודורוב מיהר להגיב לביקורת החריפה של שמעון ריקלין וכתב: "לא שיש טעם, ובכל זאת: איש לא דיבר על דעתו של המנכ״ל או על הקו העריכתי שינקוט, אלא על המקצוע שלו. החוק קבע (לא בג״ץ) שמנכ״ל חברת החדשות יהיה עורך ראשי, קרי עורך, קרי עיתונאי. פוליטיקאית שהתמודדה ב-3 מפלגות וקיבלה מינויים משני שרים, עם עבר רחוק כמנכ״לית עיתון, אינה כזו. מקווה שהבנת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 13 חייב להעלם. (ל"ת)
    ליאור 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • נדאג
    אנחנו 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערוץ 13 יתחזק ויפרח!!
    סגור
  • אבל קודם אתה (ל"ת)
    ליאורה 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור