תקשורת ומדיה

ינון מגל יוצא להגנת רביב דרוקר? "חבל שמורידים אותו"

לאחר שהציג את נתוני הרייטינג של תוכניות הטלוויזיה "שבע עם שרון גל" המשודרת בערוץ 14 ו-"אזור מלחמה" המשודרת בערוץ 13, מיהר ינון מגל לעקוץ את הערוץ המתחרה. ינון מגל: "חבל שמורידים את דרוקר, הכי כיף זה פשוט לשדר את האמת ולהביס אותם"

מערכת ice |  5
ינון מגל, רביב דרוקר (צילום פייסבוק/ הפטריוטים, פלאש 90)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, התייחס לנתוני הרייטינג של התוכניות "אזור מלחמה" בהנחיית רביב דרוקר המשודרת בערוץ 13 ו"שבע עם שרון גל" המשודרת בערוץ 14
מגל פרסם את נתוני הרייטינג של שתי תוכניות הטלוויזיה במשך שלושת החודשים האחרונים ובכך ביקש להתייחס לטענה כי העיתונאי רביב דרוקר מנצח את המתחרים בערוצי הטלוויזיה השונים.
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב ינון מגל לעוקביו: "כשאומרים ש'דרוקר מנצח את המתחרים' כדאי לדעת ששרון גל שעלה לאוויר לפני 3 חודשים צמצם מולו את הפער מנקודה וחצי לחצי נקודה".
 
"המגמה ברורה...חבל שמורידים את דרוקר, כי הכי כיף זה פשוט לשדר את האמת ולהביס אותם", כך כתב ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14.  ינון מגל, אשר מרבה להביע את עמדתיו הפוליטיות במגוון פלטפורמות, התייחס בתוכנית הבוקר שלו ב-103FM להסתה של מצביעי השמאל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
איש התקשורת הוותיק העביר מסר ברור למתנגדי הממשלה ואמר: "אתם מסיתים כבר שבועות נגד ראש הממשלה, 'רוצח', 'צורר', 'מחכים לך עם חבל תלייה'. פשוט לא עושים לכם כלום כמו שלא עשו לכם כלום עם הסרבנות, כי המערכת היא שלכם, יש יועצת משפטית פושעת שלא עושה כלום עם האלימות הזו. כולם מחכים שתהיה אלימות פיזית וחס וחלילה מישהו יפגע ברה"מ".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דרוקר הוא נכס לימין, כמו חמאס לסמוטריץ. (ל"ת)
    אהרון חליוה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ינון מגל הוא אחד הלקקנים ,החנפנים והמלבינים של ביבי
    ינון מנגל 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לקרוא על אבקת כביסה את שמו של ינון מגל כמלבין הלאומי
    סגור
  • 3.
    אתה מאמין לעצמך ? בדיחה (ל"ת)
    בני 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    בנט
    אורן יששכר 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא היה בהיסטוריה בעת החדשה תקדים לכך שמפלגה קיבלה 6-7. מנדטיםשל בוחרי ימין והרכיבה ממשלה עם השמאל, בנט נוכל ורמאי, אסורלתת לגיטימציה לחזרתו לזירה הפוליטית, הוא אסון פוליטי, עדיף שיישאר ב"בויידם" לא ראוי אפילו להיות חבר כנסת
    סגור
  • 1.
    הפער הוא באיי-קיו לא ברייטינג.. (ל"ת)
    איינשטיין 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור