טלוויזיה

"פייק שהופרך כבר בבוקר": הפאדיחה של ערוץ 14

"הטרלה שיצאה מכלל שליטה", כך מכנים אנשים את הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות של אדם שטען (ושיקר) כי הוא האדם שניסה להרוג את הנשיא לשעבר טראמפ. נראה כי העובדה שמדובר בסרטון מפוברק לא הגיעה אל גוף התקשורת הישראלי שפרסם אותו בלי הסתייגות
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
זאת לא הפעם הראשונה בה פורסם כי ערוץ 14 מפיץ מידע שגוי. כעת, על-פי האשמות ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) נראה כי בערוץ הופצו פרסומים שקריים בנוגע לזהותו של האדם שניסה להתנקש בחייו של טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות. על-פי ציוץ שפרסם העמוד "בודקים" נראה כי הערוץ פרסם סרטון של אדם שהם זיהו בתור האדם שניסה להתנקש בחיי הנשיא. אלא שמדובר היה בסרטון של אדם שהתחזה למתנקש, כנראה מתוך כוונה קומית. 
הטענה כי מדובר ביורה הופרכה כבר בשעות הבוקר על ידי גורמים רבים, ביניהם גם עמוד הרשתות החברתיות "פייק ריפוטר", שעוסק בזיהוי ודיווח על מקרים של פייק ניוז, שדיווח כי מדובר ב"הטרלה שיצאה לחלוטין משליטה". למרות שהעובדה כי מדובר באדם שאינו קשור כלל לירי פרסם הערוץ, שעות מאוחר יותר, את הסרטון וטען כי מדובר ביורה. 
 
צילום מסך מראה שמוקדם יותר דיווחו בעמוד ה-X של ערוץ 14 כי הירי נחקר כניסיון התנקשות של חבר בארגון שמאל רדיקלי. התמונה שהוצמדה לפרסום, על-פי עמוד "בודקים" היא של עיתונאי ספורט איטלקי שאין ולא היה לו קשר לניסיון ההתנקשות במועמד הרפובליקני לנשיאות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה