תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 הציב אולטימטום לרמטכ"ל והותקף: "רכיב של מכונת הרעל"

לאחר שפנה לרמטכ"ל ואמר כי "אם תודיע שאתה נגד הפסקת המלחמה והשארת חמאס ברצועה - אתנצל בפניך", יעקב ברודוגו הותקף על ידי בן כספית ברשת החברתית X. בן כספית: "יושב היצור הזה, באולפן שהקימו לכבודו ולכבוד מכונת הרעל הארסית שהוא הרכיב הכי עילג שלה, ובא בדרישות לראש המטה הכללי"

מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שיעקב ברדוגו, "זכה" לביקורת חריפה מדובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, בעקבות טענותיו כי הרמטכ"ל תומך בהמשך שלטון חמאס בעזה, אמש (שלישי) התייחס הכתב הפוליטי של ערוץ 14 לתגובתו. 
יעקב ברדוגו התייחס לסערה שחלה סביבו, אשר כללה את הודעת דובר צה"ל בנושא, ב"מהדורה המרכזית" של ערוץ 14. הכתב הפוליטי העביר מסר ברור לרמטכ"ל הרצי הלוי ואמר: "אם תודיע שאתה נגד הפסקת המלחמה והשארת חמאס ברצועה - אתנצל בפניך בשידור חי". 
מי שמיהר להתייחס לאותם דברים הוא בן כספית, איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" של ערוץ 12. בציוץ שפרסם אמש (שלישי), כתב בן כספית: "אתם מבינים? יושב היצור הזה, טובל במשמניו, באולפן שהקימו לכבודו ולכבוד מכונת הרעל הארסית שהוא הרכיב הכי עילג שלה, ובא בדרישות לראש המטה הכללי ומציג אולטימטום".
 
בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" של ערוץ 12, המשיך לתקוף את יעקב ברדוגו וכתב: "אני מניח שבערוץ החמאס GAZA NOW זה יקבל כותרות עסיסיות. עימות חזיתי! ברדוגו-הלוי. אשרינו שזכינו למעמד הזה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה בן כספית ? (ל"ת)
    לבנת חבלה 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור