תקשורת ומדיה

ערוץ 14 מציג תיעוד מטלטל בשידור חי: "אישה ארורה" | צפו

לאחר ששקמה ברסלר ציינה כי "ראש ממשלה מחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת", מיהר אראל סג"ל, מגיש ערוץ 14, לתקוף את מובילת המחאה. אראל סג"ל: "אישה ארורה"

מערכת ice |  2
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שקמה ברסלר, ממובילות מחאות הענק נגד הממשלה ורה"מ נתניהו, עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות ההתבטאות החריגה שלה באחת מההפגנות שהתקיימו לאחרונה. בסרטון שפורסם בחשבון הפייסבוק "חופשי בארצנו – מטה המאבק", אשר הוצג במהדורה המוקדמת של ערוץ 14, תקפה ברסלר את ראש הממשלה בנימין נתניהו. 
"למדינת ישראל אין הנהגה. יש לה ראש ממשלה שמחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת, יש לה ראש ממשלה שמחייך כאשר עולמות נחרבים", כך נאמה ברסלר במחאה הענק שהתקיימה לאחרונה נגד רה"מ נתניהו והממשלה.
כאמור, אותו קטע הוצג במהדורה המוקדמת של ערוץ 14, בהגשת שרה ב"ק. מגישת המהדורה המוקדמת, אשר זעמה על דבריה של שקמה ברסלר, ממובילות מחאות הענק נגד הממשלה, אמרה: "פעם שנייה שאני רואה את זה ואני לא מאמינה למראה עיניי ולמשמע אוזניי".
שרה ב"ק, מגישת המדורה המוקדמת של ערוץ 14, המשיכה להתייחס להתנהגותם האלימה של חלק מהמפגינים ואמרה: "אנחנו רואים עכשיו את האלימות ברחובות, פגיעה ברמזורים, שרפות של ציוד, פשוט ניסיון לחולל כאוס בתוך מדינת ישראל כאשר אנחנו נלחמים על חיינו, על חיי המדינה הזאת". 
 

בעקבות כך, התייחס אראל סג"ל, איש התקשורת המוכר ומגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין וסג"ל" בערוץ 14, לדבריה החריפים של שקמה ברסלר בציוץ שפרסם אמש (שלישי) ברשת החברתית X: "אישה ארורה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אכיפה בררנית = אין חוק , איש הישר בעיניו
    זהו 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כזה דבר אכיפה בררנית או שיש אכיפה או שאין באין אכיפה אין חוק וסדר ,איש הישר בעינו יעשה הפשיעה תגאה שאין משפט וצדק
    סגור
  • 1.
    שיפחה ברסלר ארורה ומתועבת. (ל"ת)
    לילך 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור