תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 תוקפת: "פידחת בענק, ממך לא תבוא הישועה"

מגישת ערוץ 14 ביקרה את אריה דרעי, על כך שניסה להעביר את החוק הרבנים בעת מלחמה ולמעשה "דרדר את ישראל לבחירות בתקופה המסוכנת ביותר שידענו", לדבריה. העיתונאי בן כספית הגיב לדבריה, ולא הצליח להבין מדוע התרכזה דווקא בדרעי - ולא ברה"מ נתניהו
מערכת ice |  2
דנה ורון (צילום מתוך הפייסבוק)
בימים האחרונים הציבור הישראלי געש עקב "חוק הרבנים" השנוי במחלוקת, שייקח את הסמכויות למינוי רבנים מהעיריות והמועצות המקומיות, בטענה שמדובר בחוק שמטרתו לסדר "ג'ובים" לרבנים רבים בישראל. היום (רביעי), נודע כי נתניהו הוריד את החוק מסדר היום של הכנסת, אך הדבר עורר את זעמו של ח"כ אריה דרעי שביקר את רה"מ. בעקבות הסערה, מגישת ערוץ 14 דנה ורון החליטה להתייחס לנושא.
"אריה דרעי, לא שכחנו לך את האסון שייזכר לדראון עולם שהביא ל-7 באוקטובר", פתחה ורון את דבריה בהתייחס להסכמי אוסלו. "פדחת בענק, והנה אתה מתבוסס עם חוק הרבנים והג'ובים עד מעל הראש. זה לא חרדי בעיניי. אתה בחרת לסכן ממשלה ולגרור אותנו לבחירות כאילו לא מטרידה אותך סכנתנו הקיומית. ההתעקשות לך על החוק הזה בשביל לדאוג לצלחת מקורביך היא אחת מנקודות השפל הגדולות".
בהמשך הוסיפה: "אתה מסכן אותנו באפשרות שתקום כאן ממשלה שתחסל ותסיים מיד את המלחמה ותוביל אותנו למדינה פלסטינית בלב ישראל ולעוד הסכמים מסוכנים כמו אוסלו? ממך אריה, לא תבוא הישועה. אתה תיזכר כמי שהסכים לדרדר את ישראל לבחירות בתקופה המסוכנת ביותר שידענו".
 
העיתונאי בן כספית צייץ בחשבון ה-X שלו על דבריה של ורון, ולא הצליח להבין מדוע היא מתרכזת באריה דרעי בעוד אחד מהמובילים המרכזיים של הסכם אוסלו הוא נתניהו. "לפני שמקריאים דף מסרים, כדאי להציץ בעובדות. תרומתו של בנימין נתניהו לאוסלו גדולה אלפי מונים מתרומתו של דרעי. נתניהו נבחר לראשות הממשלה 3 שנים אחרי החתימה על ההסכם. הייתה לו תמיכה ציבורית והוא יכול היה להודיע שלא יכבד את ההסכם", אמר, ולסיכום כתב: "אבל דרעי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ורון
    דני 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את 10 אמרת את האמת על המושחת אריה דרעי המושחת והגנב
    סגור
  • 1.
    היא צודקת
    אני1 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רק הרב אריה דרעי אשם, הוא זה שגורם לכל ה"בלגן" ולא רוה"מ....
    סגור