בארץ

נתניהו הסיר את חוק הרבנים: "פשוט לא רצה להתבזות"

לאחר שחוק הרבנים עורר סערה ולחץ פוליטי וציבורי, ראש הממשלה החליט להוריד את החוק מסדר היום. יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד "נתניהו מתחיל להבין שיש אנשים בליכוד שלא מוכנים לשאת עוד את החרפה".
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו ואריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שגרר איומים רבים, מרידות פנים מפלגתיות, וזעם בקרב ראשי הרשויות, החליט הלילה (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו להוריד מסדר את את חוק הרבנים. זאת, על פי הדיווחים, לאחר שהבין כי החוק לא יעבור, ובחר למנוע מראש את ההגעה לסיטואציה הזו.
"בשעה 1:30 בלילה בוטל הדיון על חוק הג׳ובים, נתניהו מתחיל להבין שיש אנשים בליכוד שלא מוכנים לשאת עוד את החרפה". כתב הבוקר יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד (יש עתיד) "חוק ההשתמטות הוא המבחן הבא, מה חשוב יותר ההשרדות הפוליטית או השרדות הלוחמים?".
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) כתבה ברשת ה-X "שיהיה ברור לכולם שנתניהו לא משך את חוק הג'ובים בגלל שהוא חושב שהוא חוק רע ולא מתאים לשעת מלחמה, הוא עשה את זה כי פשוט לא היה לו רוב והוא לא רצה להתבזות. לא היו לביבי קווים אדומים והוא סגר דיל עם אחמד טיבי כדי שימנעו בהצבעה בשביל להשיג את הרוב לחוק המושחת הזה, כשאפילו זה לא עזר, נתניהו התקפל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה