כסף וצרכנות

ניר ברקת במהלך ענק למען המועצה האזורית בנימין: זה הסיוע שיעניק

ניר ברקת, שר הכלכלה והתעשייה, נפגש עם ראש המועצה האזורית בנימין בכדי לדון בקידום ופיתוח אזורי תעשייה, תעסוקה ומסחר. ניר ברקת: "אנחנו במשרד הכלכלה נסייע למועצת בנימין ולידידי ישראל גנץ בקידום התכניות החשובות הללו"

מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, סייר היום (שלישי) במועצה האזורית בנימין יחד עם הצוות המקצועי של משרדו, ברקת וצוות הם נפגשו לשיח מקצועי עם ראש המועצה, ישראל גנץ, והנהלת המועצה בנוגע לקידום ופיתוח אזורי תעשייה, תעסוקה ומסחר. 
במהלך הדיון שהתקיים בין הגורמים, שוחח ראש המועצה עם ברקת ואנשיו על תוכניות הפיתוח של אזור התעשייה "מבוא בנימין". מלבד זאת, אלו דנו על הרחבת אזור התעשייה שילה במזרח בנימין וכן אזור תעשייה נוסף שהחל התכנון שלו, הממוקם באזור רנטיס במערב האזור. צוות המועצה הציף קשיים בירוקרטיים וביקש לחזק את השותפות עם משרד הכלכלה כדי להביא לקידום מהיר של שטחי התעשייה שבתכנון ובפיתוח. 
ניר ברקת, שר הכלכלה והתעשייה, התייחס לסיור שקיים במועצה האזורית בנימין ואמר: ״שמחתי לבקר במועצה האזורית בנימין ולראות הובלה בראייה רחבה בפיתוח אזורי תעשייה שיזניקו את כלכלת בנימין ויפתחו כאן את האזור. אנחנו רוצים לעודד צמיחה בכל המדינה ובכלל זה ברחבי יהודה ושומרון ויש לנו מפה מוסכמת לכך. אנחנו במשרד הכלכלה נסייע למועצת בנימין ולידידי ישראל גנץ בקידום התכניות החשובות הללו".
ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ: "אנחנו מודים ומברכים על שיתוף הפעולה הזה. אנחנו יושבים בלב הארץ ואין סיבה שלא יעמדו כאן אזורי תעשייה ומסחר משמעותיים. זה יחזק את  האפשרויות הכלכליות שלנו במתן שירות לתושבים, יקרב שירותים שונים ליישובים ויהפוך את החיים כאן לאיכותיים ונוחים יותר".
לדבריו של גנץ, אותו מהלך צפוי להשפיע לטובה על אזורי מסחר, תעסוקה ובנייה למגורים. "המשולש הזה חייב לצעוד יחד כדי לקחת אותנו קדימה. זו המשימה שלנו אותה אנחנו דוחפים ומקדמים יחד עם מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה