כסף וצרכנות

מנכ"ל משרד הכלכלה על יוקר המחיה: "הצרכנים הישראלים פראיירים"

בדבריו בוועידת מרכז השלטון המקומי, ציין אמנון מרחב כי על מדינת ישראל להשתחרר מהתלות בעובדים הפלסטינים, שלדבריו "ביצעו פיגוע כלכלי בתקופת הקורונה". הוא שיתף כי לאחר שפנו לכל החברות הגדולות בבקשה להקפיא מחירים, סורבו: "הצרכנים פראיירים ומוכנים לשלם, החברות פשוט יכולות להעלות"
מערכת ice |  3
ניר ברקת (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, נשא דברים הבוקר (ראשון) בוועידת מרכז השלטון המקומי MUNI EXPO 2024 בסימן "תקומה ישראלית": "מדינת ישראל צריכה להשתחרר מהתלות בעובדים הפלסטינים. בזמן הקורונה הם ביצעו פיגוע כלכלי בישראל ונימנעו מלהגיע לעבודה וכבר אז, היינו חייבים לייצר פתרונות חלופיים".
לדברי מרחב, "הזמן הזה הוא עכשיו". ביחס ליוקר המחיה המאמיר, ציין מרחב: *אנחנו מטפלים ביוקר המחיה מהיום שנכנסו לתפקיד. פנינו לכל החברות הגדולות שיקפיאו מחירים בתקופת המלחמה וזה לא קרה בעיקר כי הצרכנים פראיירים ומוכנים לשלם והחברות פשוט יכולות להעלות".
 
"הכלכלה בישראל היא ריכוזית עם מונופלים מאוד ריכוזיים. צריך לפרק את המונופולים ולפתוח את התחרות. אני כן פונה לראשי הרשויות - אמצו חובת העדפת תוצרת כחול לבן ברכש של הרשויות המקומיות", הוסיף מנכ"לו של השר ניר ברקת. "בזמן שאויבנו ושונאינו בעולם מחרימים מוצרים ישראלים, תעדיפו אתם תוצרת מקומית. זה שלנו, זה איכותי, זה חשוב וזה נכון דווקא עכשיו".
חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי, ציין: "בשביל לתת יותר שירותי בריאות, צריכים לצאת מהקונספציה. הרשויות יכולות להקים שירותים רפואיים, לא הכל זה בתי חולים ציבוריים. השלטון המקומי הוא הזרוע הביצועית האמיתית של ממשלת ישראל, ושיתוף הפעולה עם משרד הבריאות הוא קריטי. בסוף, בשביל לתת שירותי בריאות, חייבים את השלטון המקומי. צריך לצאת מהקונספציה של בתי חולים ציבוריים, יש עוד שירותים שהרשויות המקומיות יכולות להקים – כמו חדרי מיון פרטיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוקר המחייה
    שי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניר ברקת לך הבייתה שים את המפתחות על השולחן
    סגור
  • 2.
    יוקר המחיה
    הרצל 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנשים האלה מנותקים בחיים לא נכנסו למרכול יש עוזרת או הם מזמינים בלי לשאול מחירים בקיצור מנותקים כסף לא חסר להם והם מאשימים אותנו
    סגור
  • 1.
    הבנאדם מנותק. צרכנים פראייר ים.אולי כי אתם לא עובדים
    נו מה 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלאס עם השטויות. אתם לא עובדים.אחפה רשות התחרות איפה המונופול ם. תתחילו לפרק. הכי קל לבוא על צרכנים שממילא הם שבויים
    סגור