מינויים

ניר ברקת במינוי בכיר למשרד הכלכלה והתעשייה: זה המערך שתקים

מיכל פינק מונתה לראש מערך אסטרטגיה, כלכלה וחדשנות במשרד הכלכלה והתעשייה - מערך ארגוני חדש אשר נועד להגביר את הצמיחה במשק הישראלי
מערכת ice | 
מיכל פינק (צילום סבין שטרנברג)
משרד הכלכלה והתעשייה הודיע היום (שלישי) על מינויה של מיכל פינק לתפקיד חדש במשרד: ראש מערך אסטרטגיה, כלכלה וחדשנות.
מיכל פינק בעלת ניסיון מקצועי וניהולי עשיר במסגרתו מילאה תפקידים בכירים במשרד הכלכלה, נבחרה על ידי ועדת הבוחנים של נציבות שירות המדינה ותקים את המערך החדש האמון על צמיחת המשק. 
מזה כעשור מכהנת כסמנכ"לית לאסטרטגיה ותכנון מדיניות ועומדת בראש אגף המדיניות הראשון בממשלה אותו ייסדה והקימה. במהלך שנות עבודתה יזמה מהלכי מדיניות ותרמה רבות לפיתוח כיוונים וכלים חדשים ולמילוי תפקידו של משרד הכלכלה, ובכלל זאת תכניות לפיתוח הפריפריה, חיזוק התעשייה ועידוד הפריון, הרחבת תפיסת החדשנות, קידום ענפי המסחר והשירותים וכדומה. 
לפני כן שימשה כמנהלת יחידת ארגון ושיטות במשרד, ככלכלנית ומנהלת פרויקטים במרכז ההשקעות, וכן כמ"מ ראש האגף לפיתוח כלכלי חברתי של הבדואים בנגב. במהלך עבודתה כיהנה מיכל בוועדות ממשלתיות מרכזיות שונות דוגמת ועדת תעסוקה 2030, ועדת דואינג ביזנס, ועוד.

פינק בעלת תואר ראשון ושני (MBA) במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, בוגרת הכשרות מנהלים בבתי הספר למדיניות ציבורית ולעסקים באוניברסיטת הארוורד, וכן בוגרת תכניות המנהיגות למנהלים בכירים של קרן וקסנר וארגון מעוז. פינק נולדה וגדלה בצפון ומתגוררת עם משפחתה בירושלים. 
מערך אסטרטגיה כלכלה וחדשנות בראשו תעמוד מיכל פינק, הנו מערך ארגוני חדש המוקם במשרד הכלכלה ואשר נועד להגביר את הצמיחה במשק הישראלי, בראש וראשונה באמצעות מימוש תכנית לפיתוח קלאסטרים תחרותיים וקהילות חדשנות, תוך יצירת אקוסיסטם תחרותי שיעודד  צמיחה בענפים המתקדמים של המשק. עוד נועד המערך לחזק את יכולות התכנון ומימוש המדיניות של המשרד.
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת: מערך אסטרטגיה, כלכלה וחדשנות המוקם במשרד הכלכלה יבסס את תכנית הצמיחה וקידום התחרותיות של המשק הישראלי שיזם משרדנו. אני מברך על היבחרה של מיכל פינק ורואה זאת כהבעת אמון בדרג המקצועי האיכותי של שירות המדינה. מיכל היא מנהלת מוכשרת, מקצועית ובעלת יכולות מוכחות, ואני סמוך ובטוח שתדע לקדם את המשרד למילוי מיטבי של משימותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה