בארץ

גלנט חוטף מניר ברקת: "מסכן את אזרחי ישראל"

שיר הכלכלה ניר ברקת תוקף את שר הביטחון יואב גלנט על הכנסת פועלים פלסטינים לישראל. " בלתי נתפס שאחרי טבח ה-7/10 אנשי הקונספציה ממשיכים לסכן את אזרחי ישראל ולאפשר לפועלים הפלסטינים להסתובב בערי ישראל בחופשיות"
מערכת ice |  1
ניר ברקת (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
היום, (שלישי) שר הכלכלה ניר ברקת יוצא  במתקפה נגד שר הביטחון יואב גלנט ואומר: ״שר הביטחון גלנט ממשיך להכניס פועלים פלסטינים לישראל בניגוד לסמכותו ותוך התעלמות מהחלטות הקבינט הכלכלי. אני קורא לראש הממשלה להתערב ולעצור מיד את כניסת הפועלים הפלסטינים לישראל שמסכנים את אזרחי ישראל".
ברקת ממשיך להטיח בגלנט: "שלא ייתכן שמערכת הביטחון וגלנט יתעלמו מהחלטות הממשלה ויתנהלו כאילו אין חוק וסדר במדינה. בלתי נתפס שאחרי טבח ה-7/10 אנשי הקונספציה ממשיכים לסכן את אזרחי ישראל ולאפשר לפועלים הפלסטינים להסתובב בערי ישראל בחופשיות תוך סיכון ביטחוני ממשי״.
כבר לפני כחודשיים, ברקת התבטא נגד הכנסת פועלים פלסטינים לישראל כאשר פנה לממשלה ולנתניהו ואמר: "אני קורא לראש הממשלה להעלות לישיבת הממשלה הקרובה את ההחלטה לאפשר הבאה של פועלים זרים ממדינות שלום. ראש הממשלה, להחזיר את הפועלים הפלסטינים לישראל זו טעות קשה - ביטחונית וכלכלית".
"בחודשים האחרונים על אף ניסיונות חוזרים ונשנים שלי לקדם הבאה של עשרות אלפי פועלים ממדינות שלום - יש מי שמונע את הכנסת הפועלים הזרים. לצערי ראש הממשלה לא מעלה לישיבת הממשלה את ההחלטה בעניין הכנסת הפועלים הזרים ממדינות שלום. אני חושש שיש מי שמעכב את ההחלטה כדי לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגיד ניר ברקת
    אני 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה עוד עושה בממשלה הזאת? למה אתה לא עוזב את הממשלה ואת הליכוד ומתפטר מהכל כי במילא כלום לא טוב לך וכל הזמן יש לך רק מה להעיר לאחרים, אפרופו להעיר, מה אתה עשית כל הזמן הזה בתור, שר כלכלה? קילקלת? כי משהו אחר אתה לא מסוגל לעשות. רק טענות ומענות יש לך כמו רימון. לך תתפוצץ.
    סגור