טלוויזיה

יוסף חדאד חושף מדוע הוא לא נרדם בלילה: "לא מוכן לשתוק על זה"

לאחר שהתבטא נגד מדינת ישראל בעימות טלוויזיוני, העיתונאי גדעון לוי חוטף מפעיל ההסברה יוסף חדאד. יוסף חדאד: "זה פשוט עצוב שבזמן מלחמת קיום יש אזרח של המדינה שפועל נגדי ישראל בעולם ומסית, משקר ומכפיש. כערבי, אני אומר לך שאתה בושה ליהודים"

מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
גדעון לוי, איש תקשורת ועיתונאי "הארץ", רגיל להיות חשוף למבול של ביקורות בשל דעותיו הפוליטיות השנויות במחלוקת. אחד ממבקריו החריפים של איש התקשורת המפורסם הוא לא אחר מאשר יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה". 
חדאד התארח לאחרונה בתוכנית הבוקר של קשת 12 וסיפר בכאב על דבריו החריגים של העיתונאי גדעון לוי. "אני אתמול לא ישנתי בלילה. צפיתי בעימות שהתקיים בטורונטו ובין האנשים שהיו באנטי ישראליים היה לא אחר מאשר העיתונאי גדעון לוי. אני פשוט רוצה שנצפה כולנו בדברים שהוא אמר, אין לזה הגדרה אחרת מאשר  פיגוע הסברתי על ידי עיתונאי ישראלי".
בסרטון שהוצג בתוכנית הבוקר בקשת 12, השתתף גדעון לוי בעימות טלוויזיוני ואמר לנוכחים: "לעמוד כאן היום שמונה חודשים אחרי שהמלחמה התחילה ולדבר רק על הקורבנות היהודים, תוך התעלמות מוחלטת מ-38,000 אנשים שנהרגו באותם שמונה חודשים, התעלמות מוחלטת מהרעב, מההרס, מעשרות אלפי הילדים שנהרגו. זה למעשה מספר את כל הסיפור".
לאחר שזכה ללא מעט מחיאות כפיים מהקהל, לוי המשיך בדבריו ואמר: "לציונות היום יש רק משמעות אחת – ואף אחד לא יכול למצוא שום משמעות אחרת. זו עליונות יהודית בין הנהר לים. ציונות פירושה עליונות לאומית של עם אחד על פני האחר. ואני לא יכול לתמוך בשום זוג של עליונות בשום מקום. כשאין דמוקרטיה זה נראה כמו אפרטהייד , זה מתנהג כמו אפרטהייד, וזה אפרטהייד". 
בעקבות אותן אמירות חמורות שנשא גדעון לוי בעימות הטלוויזיוני, תקף יוסף חדאד את העיתונאי הישראלי ואמר: "גדעון, אני שומע את הדברים שלך והדבר הראשון שאני חושב עליו זה וואו איזה דובר יש לחמאס ואז אני נזכר שזה לא הדובר של החמאס שמדבר אלא עיתונאי, יהודי, ישראלי".
 

חדאד המשיך לתקוף את לוי ואמר: "לדבר על 38,000 הרוגים זה להיות צינור תעמולה שקרית של חמאס שלוקחת מספרים ולא מפרידה בין מחבלים לבין אנשים לכאורה תמימים. להגדיר ציונות כעל עליונות יהודית זה כבד צביעות ולקרוא למדינת ישראל מדינת אפרטהייד זה פשוט טמטום. אתה מדבר על ההתעלמות מהרעב וההרס בעזה אבל דואג להתעלם מאונס והרצח של ה-7 באוקטובר, מהחטיפות והאונס ובכלל ממי שאשם על המצב בעזה זה ארגון הטרור חמאס". 
דבריו החריפים של חדאד לא הסתיימו בכך. פעיל ההסברה הישראלי המשיך לתקוף את עיתונאי "הארץ" ואמר: "זה פשוט עצוב שבזמן מלחמת קיום יש אזרח של המדינה שפועל נגדי ישראל בעולם ומסית, משקר ומכפיש. גדעון לוי, כאיש תקשורת אני אומר לך: אתה בושה לעיתונאים. כערבי, אני אומר לך שאתה בושה ליהודים. כאזרח במדינת ישראל אני אומר לך שאתה בושה לישראלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דעותיו של מר לוי מוכרות וידועות מזה שנים רבות. מצפן ? (ל"ת)
    ירחמיאל 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה של פריירים אסור לגדעון לנשום דקה אחת אויר דינו מוות בכול מדינה מתוקנת
    סגור