תקשורת ומדיה

גדעון לוי תוקף את ישראל בתקשורת הערבית: "עושה שטיפת מוח לעולם"

עיתונאי "הארץ" גדעון לוי, תקף את ישראל בראיון שהעניק ללעיתון "Arab News" הסעודי, שם טען כי ישראל "יעילה מאוד במניפולציות שלה", וכי בישראל "מעדיפים לשמר את הכיבוש ולא לקיים יחסים עם מדינה חשובה כמו סעודיה". וגם: האינטרסים הפלסטיניים, המתקפה על 
מערכת ice |  3
גדעון לוי (צילום משה שי פלאש 90)
עיתונאי "הארץ" גדעון לוי, התראיין אתמול (ראשון) לעיתון "Arab News" הסעודי, שם תקף את ישראל, זאת על רקע המשך המלחמה ברצועת עזה. 
בראיון שערך לוי הוא טען: "ישראל מבצעת בצורה שיטתית דה-הומניזציה של הפלסטינים כדי לשמר את הכיבוש ואת קיומה של המדינה. ישראל יעילה מאוד במניפולציות שלה ובשטיפת המוח בכל העולם".
על ראש הממשלה בנימין נתניהו והאפשרות לשלום עם סעודיה, אמר לוי: "אני חושב שכל המועמדים לראשות הממשלה בישראל, לא רק נתניהו אלא גם מועמדים מהאופוזיציה, מעדיפים לשמר את הכיבוש ולא לקיים יחסים עם מדינה חשובה כמו סעודיה".
עוד אמר כי "יש אהדה כלפי הפלסטינים אבל אני לא רואה שלמנהיגים ערביים באמת אכפת מהפלסטינים ולמרבה הצער הם נופלים בין הכיסאות כבר שנים רבות, כשהם נתונים למס שפתיים, ולכן הפלסטינים נשארים בודדים. יש הרבה גינויים, החלטות, אבל בסוף לא עושים דבר". 
לוי הוסיף ואמר באותו הנושא כי "העולם מעולם לא נקט באמצעים אמיתיים כדי לקדם את האינטרסים הפלסטינים, ובמיוחד ארצות הברית שטוענת שהיא רוצה לראות את סיום המלחמה, כשבמקביל, היא מספקת לישראל יותר ויותר נשק ותחמושת. ישראל למדה שאפשר בקלות רבה להתעלם מהדיבורים מסביב ולדבוק בהמשך המדיניות שלה, כי היא לא משלמת שום מחיר עליה".
על סוגיית "היום שאחרי" המלחמה ומי יחליף את אבו מאזן בראש הרשות הפלסטינית אחרי שיעזוב, הפתיע לוי כשבחר לפרגן למרואן ברגותי: "עבורי גם מרואן ברגותי יכול להתמודד, הוא היחיד שבאמת יכול לאחד את העם הפלסטיני, חמאס ופתח ביחד, האמנתי שגם הוא איש של שלום והוא הוכיח את זה בדרכים רבות". 
עוד הוסיף ואמר בהקשר של ברגותי כי "אני מקווה שהוא עדיין מסוגל להוביל את הפלסטינים, אין לי רעיון טוב יותר. אני לא בטוח שחמאס יקבל אותו היום, לפני 20 שנה כן, אבל היום לא בטוח. אני מאוד מאמין בו, אבל ישראל אל תשחרר אותו לעולם וזה מאוד טרגי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גדעון לוי הוא פלשתינאי גאה. כמה טוב שיש פלשתינאים שבעבר
    יובל 73 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדעון לוי הוא פלשתינאי גאה. כמה טוב שיש פלשתינאים שבעבר היו ישראלים
    סגור
  • 1.
    אני לוגם אספרסו בהנאה כשגדעון לוי תוקף את ישראל. (ל"ת)
    דור האספרסו 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • גדעון לוי פלשתינאי גאה (ל"ת)
    יובל 73 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור