תקשורת ומדיה

יוסף חדאד זוכה לכבוד ענק: "עוד רגע מרגש ולא צפוי"

אוניברסיטת אריאל תעניק תואר לשם כבוד ליוסף חדאד ולארגון זק"א. יוסף חדאד יקבל את הפרס היוקרתי בשל פעילותו הנרחבת בתחום ההסברה הישראלית ואילו זק"א יזכה לכבוד הענק בשל מלאכתם המבורכת של מתנדבי הארגון בזיהוי קורבנות אסון ה-7 באוקטובר

מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", אשר מרבה להציג את הפניה היפות של מדינת ישראל, רושם הישג מרשים במיוחד וזאת בשל התואר החדש שהוא צפוי לקבל מאוניברסיטת אריאל. יוסף חדאד, מדמויות הבולטות בתחום ההסברה הישראלית, צפוי לקבל תואר ד"ר לשם כבוד מאותה אוניברסיטה. 
לטענת הוועדה הבוחרת, יוסף חדאד נבחר לקבל את התואר היוקרתי בשל פעילותו הנרחבת והבלתי מתפשרת למען החברה הישראלים בימים מורכבים אלו. כידוע, חדאד מקדיש את כל זמנו ומרצו לקידום תדמיתה של ישראל בעולם והוא פועל ללא לאות נגד האנטישמיות הגוהה ברחבי העולם.
מטעם הנהלת אוניברסיטת אריאל נמסר: "חדאד מהווה דוגמה ומופת לאדם המציג את פניה היפות של ישראל בעולם כולו. קולו האותנטי והמשמעותי מביא נקודת מבט ייחודית ומעמיקה על המציאות המורכבת, תוך תרומה אדירה לחיבור בין החברה הערבית והחברה הישראלית".
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, הודה חדאד להנהלת האוניברסיטה וכתב: "זכות גדולה להיבחר על ידי אוניברסיטת אריאל לקבל תואר דוקטור לשם כבוד. עוד רגע מרגש ולא צפוי בדרך שאני עובר. לא לוקח את זה כמובן מאליו ומודה על התמיכה וההוקרה בעשייה שלי".
עוד כתב חדאד: "תמיד במסעות הסברה בעולם אני משתמש בסיפורים והחוויות שלי כדי לשקף את המציאות הישראלית ולהפריך את השקרים נגד ישראל, אז בפעם הבאה שאהיה בעימות עם פעיל אנטי ישראלי שיגיד שמדינת ישראל היא אפרטהייד אני אשאל אותו איך זה מסתדר עם העובדה שמוסד אקדמי במדינה העניק תואר של כבוד לי, האזרח הערבי".
 
מלבד יוסף חדאד, אוניברסיטת אריאל תעניק תואר דוקטור לשם כבוד לזק"א, בזכות מתנדבי הארגון אשר פעלו תוך חירוף נפשם באתגר לא פשוט החל מאירועי ה-7 באוקטובר – זיהוי קורבנות האסון. כאמור, מתנדבי הארגון הרפואי פעלו במסירות נפש והגיעו לכל אירוע חירום ולכל זירת אסון במשך יותר מ-25 שנה במטרה לחלץ, להציל חיים ובמקרים אחרים לזהות קורבנות אסון ולהביאם לקבורה בכבוד. 
מטעם הנהלת אוניברסיטת אריאל נמסר: "אנשי זק"א מבצעים  את המשימות הקשות והמורכבות ביותר ברגישות אין קץ ובאחריות עצומה. הם עושים זאת בענווה ובמסירות, תוך חשיפה לזוועות, והכל למען שמירה על כבוד האדם באשר הוא ולמען הקהילה והמדינה כולה. פעילות זו באה לידי ביטוי ביתר שאת באירועי השביעי באוקטובר".
טקס הענקת פרסי הכובד יתקיים ב-26.6 בקמפוס האוניברסיטה על ידי נשיא האוניברסיטה פרופ' אהוד גרוסמן ורקטור האוניברסיטה פרופ' אלברט פנחסוב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ירושלים
    יוליה 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא ערבי ישראלי הוא ערבי משת"פ
    סגור
  • 1.
    אוהד לתמיד
    אבי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אין עליך יא יוסף אתה תותח על אני אוהד שלך
    סגור