מינויים

אוניברסיטת אריאל ממנה נשיא חדש: פרופסור לרפואה מתל אביב

פרופ' אהוד גרוסמן, בעבר כדקאן הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב, נבחר לנשיא אוניברסיטת אריאל
מערכת ice | 
אוניברסיטת אריאל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
אוניברסיטת אריאל שבשומרון מודיעה היום (רביעי) כי פרופ' אהוד גרוסמן נבחר לתפקיד נשיא האוניברסיטה. 
פרופ' אהוד גרוסמן הוא בוגר בית הספר לרפואה בתל אביב, כיהן בעבר כדקאן הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב. פרופ' סקלאר התמחה במחלקה פנימית ויתר לחץ דם בתל השומר. לאחר מכן התמחה ביתר לחץ דם במשך 3 שנים בארה"ב (שנה אחת ב-Ochsner clinic בניואורלינס ושנתיים ב-Nationa Institute of Health במרילנד).
 
פרופ' גרוסמן ייכנס הישר לסכסוך עבודה שהכריזו כ-1000 עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטה, המאוגדים תחת ההסתדרות הלאומית. העובדים הכריזו על סכסוך עבודה לקראת שביתה כללית וזאת לאור התנהלותה של הנהלת האוניברסיטה אשר לטענתם לא מאפשרת את שיפור תנאי השכר ומתעמרת בעובדי המוסד. 
חמדה חדי, יו"ר ועד עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטת אריאל בירכה את נשיא האוניברסיטה החדש ושלחה לו מסר: "אנו מברכים את פרופ' אהוד גרוסמן על בחירתו לנשיאות אוניברסיטת אריאל. הבסיס להצלחת האוניברסיטה הוא ההשקעה של המוסד בעובדיו. אנו תקווה כי הנשיא החדש יחזק את העובדים וישמר בסיס זה לאורך שנות כהונתו. בהזדמנות חגיגית זו אנו קוראים לנשיא לשתף פעולה עם נציגות העובדים וההסתדרות הלאומית ולפעול בנחישות לקידום ההסכם הקיבוצי עליו עמלנו חודשים רבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה