תקשורת ומדיה

יעקב ברדוגו לא מתנצל וחושף: "אמרו לי שהחמאס יישאר בעזה"

יעקב ברדוגו התייחס לביקורת החריפה שהפנה דובר צה"ל לטענותיו וציין כי הוא אינו מתנצל על דבריו נגד הרמטכ"ל הרצי הלוי. יעקב ברדוגו: "אני עומד מאחורי הדברים. שוחחתי עם 2 מקורות שדיברו עם הרמטכ"ל ואמרו לי בצורה מפורשת שהמענה שלו לשאלה מה יקרה לאחר עצירת המלחמה היה - החמאס יישאר בעזה"

מערכת ice | 
יעקב ברדוגו (צילום אוליביה פיטוסי\פלאש 90)
לאחר שדובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, הביע את התנגדותו לדברים שהציג יעקב ברדוגו, וציין שהטענה כי הרמטכ"ל תומך בהמשך שלטון חמאס בעזה מהווה "שקר חמור ומשולל יסוד", מיהר הכתב הפוליטי של ערוץ 14 להגיב בנושא. 
בתוכנית הרדיו המשודרת בגלי ישראל, שאותה מגישים אנשי התקשורת ארז תדמור ודורון כהן, התייחס ברדוגו לדבריו של דובר צה"ל: "דובר צה"ל נמצא בהיסטריה טוטאלית כמעט כמו הרמטכ"ל לאחר שבראשון האחרון הוא גרם לנזק עצום למדינת ישראל בדיברור שלו על הנושא ההומניטרי".
בהמשך דבריו, הדגיש ברדוגו כי הוא אינו מתנצל על דבריו והסביר כיצד החלה אותה סערה תקשורתית: "אני עומד מאחורי הדברים. קצפם יצא בעקבות הפרסום שלי על הכותרת הראשית ב'ידיעות אחרונות' ביום שישי האחרון שעל פי הבירורים שעשיתי וציפיתי שדו"צ יכחיש זאת - הדברים הללו הגיעו מהרמטכ"ל. על פי הכותרת הזו הרמטכ"ל למעשה בעד עצירת המלחמה בעזה". 
 
ברדוגו המשיך לציין בפני המאזינים ומגישי תוכנית הרדיו בגלי ישראל, כי הוא הקפיד לאמת את אותם דברים מול גורמים בכירים המעורבים בנושא: "שוחחתי עם 2 מקורות שדיברו עם הרמטכ"ל ואמרו לי בצורה מפורשת שהמענה שלו לשאלה מה יקרה לאחר עצירת המלחמה היה - החמאס יישאר בעזה".
הכתב הפוליטי של ערוץ 14 התייחס לסערה הרבה שנוצרה בנושא, אשר כללה את תגובתו של דובר צה"ל: "אז על מה יצא קצפם של הרמטכ"ל הלוי ודובר צה"ל דניאל הלוי, על האמת? האמירה הזו נגדי של הרמטכ"ל והגרי רק מעידה על אמיתות הידיעה. אדרבה, יתכבד הרמטכ"ל ויגיד בצורה ברורה: 'אני הולך לחסל את החמאס'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה