תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 יוצא נגד דובר צה"ל: "שמאל מובהק"

מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, העביר ביקורת חריפה נגד הרמטכ"ל ונתקל בתגובה קשה וחריגה של צה"ל. כעת, הוא עולה גם למתקפה נגד דניאל הגרי: "הלוגיקה של הגרי היא שמאל מובהק. למה דובר צה"ל הוציאו נגדי הודעה?"
מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, העביר השבוע ביקורת חריפה מאוד כלפי הרמטכ"ל הרצי הלוי, מה שעורר את זעמו של צה"ל, שם הוציאו הודעה תקיפה במיוחד נגד העיתונאי.
הבוקר (רביעי), בתוכנית הבוקר שלו בערוץ 14, ברדוגו המשיך לתקוף את הצבא, והפעם את דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי. תחילה, אמר ברדוגו: "אני מוכן לחזור בי מדבריי על הרמטכ"ל, אם הוא אכן לא אמר את הדברים שהוא בעד עצירת המלחמה או לחילופין יגיד שהוא בעד המשך המלחמה. כשהוא יגיד שהוא בעד עצירת המלחמה אז שהוא יסביר כיצד חמאס לא יתקיים בעזה".
בשלב זה, תקף ברדוגו את דובר צה"ל: "הלוגיקה של הגרי היא שמאל מובהק. למה דובר צה"ל הוציאו נגדי הודעה? על כך שאנחנו אמרנו שהרמטכ"ל אכן מה לעצור את המלחמה. אני מציע שהרמטכ"ל ישים עין על עזה ולבנון. הצבא בעצם מבקר פרשן פוליטי, לא ראיתי אותם אומרים את זה על מישהו אחר", טען ברדוגו.
כזכור, דובר צה"ל הוציא הודעה חריגה מאוד בה תקף בחריפות את מגיש ערוץ 14 וטען בראשי דבריו כי: "הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ״ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש קטן ועלוב
    מולי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברדוגו הדוחה,גרם לי להפסיק לצפות בערוץ 14,שמגבה את דברין המזוויכים נגד הרצי.....ועכשיו ה"אכלו לי שתו לי",מלין על דו"צ.של נעליך מעל רגליך"אדון"ברדוגו המגעיל בדברך על הרצי ועל הגרי.איכס....
    סגור