בארץ

משפחות החטופים הורחקו מבית ראש הממשלה: "יגביר את התסכול"

עשרים משפחות של חטופים שהגיעו היום על מנת למחות מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה על כך שיקירהן נמצאים עדיין בשבי חמאס ברצועת עזה, אך הורחקו מהמקום, בעקבות כך איימו המשפחות להפגין הערב שוב מול ביתו של ראש הממשלה
מערכת ice | 
מחאת משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
עשרים משפחות חטופים הגיעו היום על מנת למחות מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה, אך הורחקו מהמקום, בנוסף לכך שכנו של ראש הממשלה הציע להם לעבור ולהתגורר בביתו אך הורחק גם כן. בתגובה לכך איימו המשפחות לקיים את ההפגנה הערב שוב מול ביתו של ראש הממשלה במקום בכיכר החטופים.
לטענת מטה החטופים בנוסף לכך בשבוע שעבר הרחיקו מהמקום תושבים שהגיעו על מנת לתמוך במשפחות. דובר מטה משפחות החטופים חיים רובינשטיין טען בחשבון X כי הערב הגיעו מספר משפחות למחות מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה כדי לזעוק בשם יקיריהן השוהים בשבי חמאס.
רובינשטיין הוסיף: "כי משהו לא טוב קורה סביבו ביתו של ראש הממשלה, המשפחות שהגיעו נבלמו ולא הורשו להתקרב לתחום ביתו של נתניהו, בשבוע שעבר הרחיקו משפחות שהגיעו על מנת לתמוך במשפחות והשבוע הרחיקו את בני המשפחות עצמן, דבר זה לא יעצור את המשפחות אלא רק יגביר את התסכול ועוצמת הפעולות, אני מציע מהמשטרה לשקול שוב את הבלימה המיותרת הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה