הסימפוניה של שטראוס: הקמפיין שמביא את הגיוון המשפחתי לפריים טיים
גיוון לא רק בטעמים: משפחה כבדת שמיעה, משפחה כהת עור, בני זוג גברים ושחקן קטוע יד תופסים את הפוקוס בקמפיינים לגבינת סימפוניה של שטראוס. כך נולדה היוזמה שמיישמת גיוון והכלה בפרסום המציגה את הפסיפס הישראלי הרחב בקדמת המסך תחת אג'נדה סדורה ש"שיווק מעצב מציאות". נעמה גל שבת, מנהלת שיווק מעדנים וגבינות במחלבות שטראוס, מספרת על התהליך החשוב
בפרסומת החדשה של סימפוניה מתרחשת סצנה יומיומית מהמטבח הישראלי - האב מוציא גבינת סימפוניה מהמקרר ורואה שמישהו בלבל את המכסים בין הטעמים השונים. המכסה של הזיתים על הבצל המקורמל, השום שמיר על השיפקה, וכך נגלית קומדיה של טעויות בה כל אחד מילדי הבית קיבל את הכריך עם גבינה אחרת שהפתיעה אותו.
שיווק מעצב מציאות
התזמון של הקמפיין אינו מקרי. אנחנו נמצאים בשנה בה אלפי פצועים בתהליך הכרה בנכות, והצורך ב"נרמול" מצבם משמעותי לנוף ולחברה הישראלית. במסגרת הקמפיין חברנו לארגון "הצעד הבא" - הפועל לסיוע העלאת מודעות ותמיכה בקטועי גפיים בישראל תחת קרן הל"ב – הקרן לרפואה בישראל.
הפרסומת שהוצגה לצוות השיווק לפני כ-4 שנים נבחנה בהתאם לעקרונות שמאחורי "שיווק מעצב מציאות" – נעשתה חשיבה על הסיטואציה, והוחלט לשבור את התבנית ולייצר חלופה: שני גברים במוקד התסריט. כך, ולראשונה בפרסומת של קבוצת שטראוס, הוצג זוג גייז - והפידבקים היו מדהימים.
הפרסומת לגבינת סימפוניה. לראשונה זוג גברים בפרסומת בלב הפריים-טיים הישראלי (באדיבות קבות שטראוס)
הורים כבדי שמיעה בפרסומת לגבינת סימפוניה – שילוב משפחה מגוונת אחרת בכל קמפיין של המותג (באדיבות שקבוצת שטראוס)
רף גבוה להצלחה
הצלחת שני הקמפיינים הציבה עבורנו רף גבוה, ורק העצימה את האתגר להרחיב את המהלך ולהעלות הילוך. בשנה שעברה עלתה פרסומת שבמרכזה הורים כבדי שמיעה שמתנהלת בשפת הסימנים. חברנו לעמותת "נגישות ישראל", הפועלת לקידום הנגישות בישראל ומסייעת לאנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם להשתלב בחברה, בשוויון, בזכות, בכבוד ועצמאות מרבית. ליהקנו שחקנים שלא רק מוסיפים עוד גיוון למשפחה, אלא בעצמם חרשים או מגיעים ממשפחות עם חרשות.
לסיום, ניתן לראות כאן מהלך ארגוני העוסק בהשפעה הגדולה שלנו כמפרסם משמעותי, בתכנים ובמסרים שאנו מציגים בפריים טיים הישראלי במסגרת הקמפיינים השונים והאחריות הגדולה ליצור ייצוג הולם ומגוון לאוכלוסיות וקהלים. במסגרת היוזמה בוחנים בצוותי השיווק כל קריאייטיב פרסומי דרך משקפיים ביקורתיות – במטרה לסנן סטריאוטיפים חברתיים, ולאפשר ייצוג הולם לקהלים שלאורך שנים הודרו מהמסך.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה