דיגיטל וטק

AirGo Visions: המשקפיים החכמים שמאיימים על מטא וריי-באן

משקפיים חכמים חדשים בשם Solos AirGo Visions מציעים תכונות מתקדמות שגורמות לענקיות כמו Ray-Ban ומטא לדאוג. עם תמיכה בטכנולוגיה פורצת דרך, הם עשויים לשנות את האופן שבו אנו רואים את העולם. האם הם יהיו הלהיט הבא?

רפאל בן זקרי | 
Solos AirGo Visions (צילום Solos)
הכירו את Solos AirGo Visions, משקפיים חכמים חדשים המאפשרים לשאול את ChatGPT על אובייקטים ואנשים שמביטים בהם, ומתיימרים להתחרות במשקפיים החכמים של Ray-Ban ומטא.
משקפי ה-AirGo Visions כוללים מצלמה מובנית ותמיכה במודל GPT-4o של OpenAI, שמאפשרים זיהוי ותגובה לפקודות קוליות. תכונה ייחודית נוספת של המשקפיים היא עיצוב המסגרת המודולרית, המאפשרת החלפת חלקים כמו מצלמה ועדשות כדי להתאים לסיטואציות שונות.
המסגרות הנוספות מתחילות ממחיר של 89 דולר, והמשקפיים כוללים גם רמקולים מובנים למענה על שאלות והשמעת מוזיקה. למרות זאת, אין עדיין מחיר רשמי או תאריך השקה לגרסה המלאה שלהם. החודש צפויה החברה לשחרר גרסה ללא מצלמה, במחיר של 249 דולר, בעוד שצפוי כי גרסה עם מצלמה תעלה לפחות כמו משקפי Ray-Ban ומטא, שמחירם הוא 299 דולר.
חוויות קודמות עם משקפיים חכמים מבוססי AI מראות כי יש להם פוטנציאל רב אך עדיין יש מקום לשיפור. לדוגמה, היכולת של המשקפיים לסכם מידע מהיר על שלטים עשויה להיות שימושית מאוד במצבים מסוימים. המשקפיים החדשים של Solos מציעים פוטנציאל לשיפור חוויות המשתמשים, לדוגמה עבור מטיילים ואנשים בעלי לקויות ראייה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה