דיגיטל וטק

"להקליד" בווטסאפ באמצעות דיבור - כך תוכלו לעשות זאת

מייסד פייסבוק מארק צוקרברג חשף בפוסט אינסטגרם את הפיתוחים החדשים במשקפיים החכמים של החברה "בקרוב תוכל גם להשיב ישירות להודעות עם פקודות קוליות"
מערכת ice | 
מארק צוקברג עם ה-Ray-Ban Stories (צילום מסך אינסטגרם)

לאחר שבחודש ספטמבר הודיעו מטא ו-EssilorLuxottica, הענקית שמאחורי מותג האופנה רייבאן, על השקת Ray-Ban Stories – "משקפיים חכמים" המשלבים פיצ'רים טכנולוגיים שונים – כעת, צוקרברג מבטיח חידושיים שיאפשרו גישה ל-WhatsApp.

בפוסט אינסטגרם שכלל גם תמונה שלו עם המוצר, הכריז מייסד פייסבוק כי "מעכשיו אפשר לבצע שיחות, לשמוע קריאת הודעות ולשלוח הודעות מוצפנות מקצה לקצה עם WhatsApp . בקרוב תוכל גם להשיב ישירות להודעות עם פקודות קוליות".                             

                                                                                     
החידושים מצטרפים כאמור ליכולות טכנולוגיות שונות שמאפשר פריט הלבוש. המשקפיים מצוידים בזוג מצלמות באבחנה של 5 מגה-פיקסל, רמקולים פתוחים המופנים לאוזן כדי להאזין למוזיקה ולנהל שיחות וחיבור אלחוטי לטלפון באמצעות אפליקציה ייעודית בשם Facebook View.


כמו כן, הם נשלטים על ידי לחיצות והחלקות על מוט האוזן, או על ידי פקודות קוליות. החברה מציינת שהם מצלמים תמונות סטילס וסרטונים באורך של עד חצי דקה בלבד, וכי בזמן צילום נדלקת נורה שמיועדת לסמן לאנשים בסביבה שהם מצולמים – אך סביר להניח שזה לא ירגיע אף אחד, בדיוק כפי שבעשור הקודם, אף אחד לא התרשם מההבטחות של גוגל שמשקפי ה-Google Glass שלה לא יצלמו אותו ללא ידיעתו והחלו לתקוף אנשים שלבשו אותם בציבור, עד שגוגל נאלצה לבטל את הפרויקט.


האפליקציה הנלווית שומרת את כל החומרים שצולמו באמצעות המשקפיים ומאפשרת ליצור מהם "סטוריז" לשיתוף בפייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ או מסנג'ר – אך פייסבוק מציינת במפורש כי ניתן לשתף מהאפליקציה ישירות לרשתות חברתיות מתחרות כמו טוויטר, טיקטוק וסנאפצ'ט.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה