בעולם

איך הפך המוצר "התמים" שיש בכל בית - לאהוב ביותר על הגנבים?

לאחרונה מתגברת תופעת גניבת ערכות המשחק הלגו בארה"ב, שערכה בודדת שלו עשויה להגיע למחיר של יותר ממאה דולר. בעלי חנויות בקליפורניה מדווחים על ניסיונות (והצלחות) של גנבים לשים ידם על ערכות, כשהם מתרכזים באלו שנחשבות לנדירות ויקרות יותר
מערכת ice | 
גנבים (צילום freepik)
מסתבר כי בתקופה האחרונה אחד המשחקים האהובים והוותיקים ביותר בעולם הפך לנחשק במיוחד על ידי גנבים בארה"ב. הלגו, שמיוצר על ידי החברה שבסיסה בדנמרק, נחשב לפופולרי על ידי ארגוני פשיעה שמשום מה החליטו לשם ידם על המשחק האהוב. אז מה הסיבה האמיתית לכך?
על פי דיווח ב-CNN, פושעים רבים בארה"ב שמו לעצמם מטרה: להצליח כמה שיותר משחקי לגו, שמחירם עשוי להגיע ליותר ממאה דולר עבור ערכה אחת. בעל חנות מלוס אנג'לס התראיין לרשת, וסיפר על מקרה פריצה שהתרחש ב-5 לפנות בוקר בחודש שעבר: "ישנתי וקיבלתי התראה ממערכת האזעקה. הלכתי למצלמות וראיתי ששודים אותנו".
בעלי חנויות נוספים מקליפורניה סיפרו כי הם מתמודדים עם גניבה של מוצרי לגו, כאשר פעמים רבות השודדים מתרכזים בערכות שנחשבות לנדירות ויקרות יותר. עוד נטען כי אחת הסיבות לכך שגנבים מתרכזים דווקא בלגו, היא בשל העובדה שניתן למכור את הערכות במחיר כמעט זהה למחיר המקורי – גם אם הערכה כבר נפתחה או שומשה, וכי קשה לעקוב אחר הערכות הגנובות. לסיכום, אמנם מדובר בתופעה שעוד לא הגיעה לישראל, אבל אם אתם במקרה בעלי ערכת לגו – אולי כדאי לכם לשקול להעביר אותה למקום מעט יותר בטוח, במיוחד אם היא יקרה עבורכם.
נציין כי לאחרונה נחשף נתונים בנוגע לסוג רכב "הנגנב" ביותר בישראל, שהובילו בין היתר לעליית מחירי הביטוח לרכבים. והנתונים? בהחלט הצליחו להפתיע גם אותנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה