רכילות עסקית

בגובה 1.1 מיליארד שקל: המנכ"לית הישראלית בהשקעת ענק בנתניה

מי שכיהנה כמנכ"לית של הענקית מיקרוסופט ישראל עד שנת 2019 יוצאת במהלך ענק. בשיתוף פעולה עם חברת גולדאייקר וקבוצת לוינשטיין, זו ההשקעה האדירה שלה בנתניה, בגובה 1.1 מיליארד שקל
מערכת ice |  3
חוות שרתים (צילום vecteezy)
חוות שרתים בגודל 13.5 אלף מ"ר, שבנייתה תושלם עד קיץ 2026 בעיר נתניה ובעלות של 1.1 מיליארד שקל, השקעת הענק פרי יצירתו של שיתוף פעולה מסקרן בין מנכ"לית מיקרוסופט ישראל לשעבר שלי לנצמן, חברת גולדאייקר הבריטית וקבוצת לוינשטיין, כפי שדווח היום (שני) ב"גלובס". 
על פי הדיווח, חוות השרתים שתוקם צפויה להיבנות כאשר מרבית שטח המבנה מתחת לאדמה. וזאת לצורכי קירור. את השטח הענק לצורך הקמת החווה רכשה השותפות באזור התעשייה פולג, בפארק שיאים. כבר באוגוסט הקרוב תונח אבן הפינה וזאת למרות שכבלי התקשורת הימיים, אליהם אמורה להתחבר החווה, עדיין לא הונחו.
העיר נתניה זוכה בשנים האחרונות להשקעות רבות ונראה כי היא מעוררת עניין רב. אין ספק שאם נשווה את העיר נתניה למצבה בשנות ה-90 ולפני כן, היום מדובר באחת הערים היפות בישראל. כמות אדירה של בניינים גבוהים וחדישים עם נוף לים, תשתיות חדישות ומקומות בילוי רבים, אלו רק חלק מהשינויים שעברו על העיר.
השקעות כמו זו יוכלו להביא את העיר נתניה להיות אחת הערים המובילות בישראל, שלה מיקום יחסית אסטרטגי וקרוב למרכז הארץ, ומרכזי תעשייה רבים שעוד יוכלו להיבנות באזור ולהקפיץ את כלכלת העיר. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי הדפוק?
    ראובן ירון 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הדפוק שמעוניין להשקיע בנתניה?העיר הדרדרה בכל פרמטר אפשרי
    סגור
  • 2.
    פולג אזור ברמה נמוכה ורועש. (ל"ת)
    אחד 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מקומות בילוי ?? בנתניה ??? וואו.. איזה תעמולה (ל"ת)
    ירון 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור