נדל"ן ותשתיות

אחת הערים המבוקשות בישראל מתרחבת: 300 דירות חדשות בדרך

חברת ישראל אירופה, מדווחת כי זכתה במרכז דיירים ותקדם פרויקט התחדשות עירונית גדול בלב העיר נתניה, במסגרתו ייהרסו 84 דירות המצויות ב-4 בניינים קיימים, ובמקומן ייבנו 2 בנייני ענק הכוללים 300 דירות, שטח מסחרי ושטחי ציבור
מערכת ice | 
התחדשות עירונית בנתניה (צילום יחצ)
חברת ישראל אירופה, בבעלות אלעד אפרגן וחברת דוניץ-אלעד, מדווחת היום (רביעי) כי לאחר זכייה במכרז דיירים תקדם פרויקט התחדשות עירונית גדול בלב העיר נתניה, ברחוב שדרות בנימין 66-74.
הפרויקט כולל הריסת 84 יח"ד המצויות ב-4 בניינים קיימים לצד מגרש ריק. בפרויקט החדש יקימו 2 מגדלים בני 28 קומות ו-2 בניינים בני 10 קומות, בהם סה"כ 300 יח"ד, שטח מסחרי ושטחי ציבור.
הפרויקט יכיל דירות בנות 3-5 חדרים ודירות פנטהאוז מרווחות, כאשר היקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על כ-650 מיליון שקל ומחירי הדירות צפויים להתחיל ב-1.9 מיליון שקל לדירות בנות 3 חדרים. בעלי הדירות הקיימות יזכו לתוספת של 12 מ"ר לשטח הדירה ו-12 מ"ר מרפסת שמש, חניה ומחסן, כאשר התכנון הסופי יאושר מול המנהלת להתחדשות עירונית ומהנדס העיר.
התכנית תקודם במסגרת פינוי-בינוי, בסמכות הועדה מקומית שכן, נתניה הינה ועדה עצמאית מיוחדת לעניין התחדשות עירונית. את המכרז המורכב ליוו 4 משרדי עורכי דין מטעם הבעלים: דן הלפרט, עידן זילברבוך, רויטל סולובי ואיה חכמון. את ישראל אירופה מייצגת בעסקה עו"ד עדי טל.
אלעד אפרגן, מנכ"ל ובעלים ישראל אירופה מסר: "אנו מודים על האמון שהביעו בנו בעלי הדירות ורואים בכך תחילתו של מסע מופלא לעבר שדרוג רמת חייהם של המתגוררים במתחם, תוך תכנון מוטה עירוב שימושים אשר ישדרג את מרכז העיר כולה. אנו נמשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם המנהלת להתחדשות עירונית בנתניה ועם מהנדס העיר על מנת לקדם את התכנית בצורה המהירה והטובה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר".
עו״ד דן הלפרט הוסיף: ״פעלנו יחד עם עורכי הדין הנוספים לחבר בין הבניינים ליצירת מתחם פינוי בינוי אטרקטיבי וניהלנו מכרז יזמים איכותי ושקוף שבאמצעותו השגנו ללקוחות שלנו את העסקה הטובה ביותר, התמורות המקסימאליות והערבויות החזקות ביותר. אני שמח על הבחירה בישראל אירופה שהציגו את ההצעה הטובה ביותר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה