בארץ

ברקע הלחימה בעזה: הנשיא הרצוג נפגש עם ראש ממשלת הודו

הנשיא הרצוג נפגש עם מנהיגים רבים ונציגי מדינות רבות, מאז פרצה המלחמה. היום הוא הוסיף לרשימה ביקור חשוב של ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי
מערכת ice | 
יצחק הרצוג נרנדרה מודי (צילום ללא קרדיט)
נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג וראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, קיימו היום (שישי) פגישה מדינית, ברקע החזרה ללחימה ברצועת עזה עם סיום הפסקת האש שהתקיימה בימים האחרונים.
במהלך הפגישה, ראש ממשלת הודו גינה בחריפות את הטבח שביצעו מחבלי חמאס בבוקר ה-7 לאוקטובר, ביישובי עוטף עזה. הנשיא אמר למודי כי על כל מנהיגי העולם להירתם למאמץ ההומניטרי להשבת החטופים לבתיהם. הוא פנה למודי בבקשה לקדם כל סיוע אפשרי בנושא.
מודי מצטרף לרכבת האווירית של מנהיגים ונציגים של מדינות רבות, מאז פרצה המלחמה. כזכור, נשיא ארצות הברית, ראש ממשלת בריטניה, קנצלר גרמניה ומנהיגים רבים נוספים הגיעו לישראל במטרה להביע את תמיכתם והזדהותם לאחר הטבח.
פגישה זו מצטרפת למספר פגישות בין מנהיגים מהודו וישראל, לאחר שבשנים האחרונות נראה כאילו היחסים בין המדינות מתהדקים. זאת לאור מספר הסכמי סחר ואף עסקאות נשק בין המדינות.
הודו נחשבת לכוכב עולה בכלכלה העולמית, לאור האחוז הגבוה מהציבור אשר נמצא בגיל העבודה ולאור נגיעתם בכמעט כל סקטור שקיים היום בתעשייה, ובתעשיית ההייטק בפרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה