בארץ

המשפחות המפונות בפנייה דחופה: אלו המצרכים להם זקוקים מיידית

על רקע חוסר התפקוד של השירות הציבורי, מתברר כי לתושבי הדרום שפונו לבתי המלון במרכז הארץ יש חוסר עצום במצרכים וציוד בסיסי. בין הדברים הדחופים ביותר להם הם זקוקים: הלבשה תחתונה וגרביים 
מרק קגנסקי | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90// עטיה מוחמד, חיים גולדברג)
כמעט שבוע עבר מאז הבוקר השחור שפתח את מלחמת "חרבות ברזל" והטיפול באזרחים שחוו זוועות בלתי מתוארות הינו לוקה בחסר, בלשון המעטה. למזלנו, יש מי שיטפל בעם הפצוע שלנו ויתעלה על עצמו ברגעים הקשים הללו - העם עצמו.
הפעילה החברית זוהר שכטמן הקימה חמ"ל מיוחד שנחלץ לסייע למשפחות מהדרום ולכוחות הביטחון. על פי פוסט שפרסמה בפייסבוק, לתושבי הדרום שפונו לבתי המלון במרכז הארץ יש חוסר עצום במצרכים וציוד בסיסי.
כך היא כתבה: "הייתי היום בפגישה במלון שמאכלס משפחות מפונות מהדרום. את הזוועות שראיתי ושמעתי נשבעתי לעצמי לא לספר לאף אחד. מיד אחר כך הלכתי לפגישה עם מנהל של חמ״ל אחר כדי לעבוד על שת״פ. קבענו בכיכר והגעתי אליה והנשימה שלי נעצרה. אש התקווה הזו, היא אותה האש שכבתה בעיניהם של השורדים. אנחנו כעם וחברה מוכרחים לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב להם אותה.  המצב גרוע. מאוד".

היא המשיכה: "יש מחסור גדול בציוד והביקוש הוא ענק. מרוב ביקוש, המלון הזה ככל הנראה יגיע לתפוסה מלאה וכמוהו יש עוד חמישה. גם לי וגם לחמ״ל השני אין מספיק ציוד כדי לספק להם ושנינו לא מערכים קטנים. אנחנו זקוקים לתרומות ולהתגייסות שלכם עבורם.  ניתן לפנות אליי לקבלת רשימת פריטים שיש בהם צורך או לתרום לנו תרומה כספית בביט לטלפון מס׳- 0527212253. כל תרומה תתקבל בברכה".
פנינו לשכטמן בשאלה מה הציוד להן המשפחות המפונות זקוקות לו יותר מכל ועל פיה, נכון לעכשיו, הלבשה תחתונה וגרביים - הם המצרכים להם יש את הביקוש הרב ביותר, שרק מתגבר עם הגעת עוד ועוד משפחות. לתרומות ניתן לפנות על פי הפרטים שפורסמו בפוסט, כל תרומה תתקבל בברכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה