ויראלי

שלמה ארצי מתפרק: "כאב וצער בלתי נסבל, הלב מתפוצץ"

שלמה ארצי התפרק מול המצלמה עם פוסט שהעלה: "כאב וצער בלתי נסבל של מי שאיבד לפתע באכזריות לא מתוארת. העיניים שלי ושל כולם מלאות דמעות כבר כמה ימים. דמעות של הזדהות על הקשה מנשוא"
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום נתי שוחט פלאש90)
הבוקר (חמישי) נפתח יומה השישי של מלחמת "חרבות ברזל". המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישובי הדרום גבתה עד כה את חייהם של יותר כ-1,300 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה.<
בזמן שהעם נמצא באבל של ממש, המחוות המדהימות מצד הישראלים והחוסן הלאומי שלנו מוכיח את עצמו שוב, פעם אחר פעם, כאשר מי שנרתמים למשימה הלאומית הם גם אמני ישראל, בהם זמרים, קומיקאים ושחקנים רבים.
 
שלמה ארצי, אחד מגדולי הזמרים בתולדות מדינת ישראל, העלה פוסט מרגש לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא אמר: "אהובים, אני יושב פה וחושב מה כוח המילים לתאר כאב וצער בלתי נסבל של מי שאיבד לפתע באכזריות לא מתוארת. בעל, אישה, ילד, אב ואם, ילדים. העיניים שלי ושל כולם מלאות דמעות כבר כמה ימים. דמעות של הזדהות על הקשה מנשוא".
 

"זה פשוט בלתי ניתן לתאר במילים ואני פתאום נזכר שרק לפני שלושה שבועות הופענו בעוטף, באצטדיון בשדרות, והמון ממכם היו שם, וזה היה שמח ואופטימי. לא ייאמן. הלב מתפוצץ ואני שולח לב ענק לכם, לחיילים על אומץ לבם, ולמשפחות מלאות הדאגה לגורל הנעדרים והחטופים. זה רגע שמחייב את כולנו להמון כוח, נחמה, כאב ונחישות. יש לנו את זה. אנחנו ביחד נתגבר וננצח. כן יש לנו את זה. אנחנו הישראלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה