ויראלי

צפו באברהם טל משמח את תושבי העוטף: "כולנו בהלם"

אברהם טל שיתף הופעה שערך לתושבי עוטף עזה, בה הם שמחו ורקדו ברגעים הקשים ביותר בחייהם: "מתוך כל העננה הלא ברורה הזו אני רואה ילדים מחייכים, הורים נושמים רגע ומזילים דמעה, אז כן כנראה משהו טוב בלקום מהספה ולעשות את מה שאני יודע לעשות". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
אברהם טל קמפיין (צילום מיכה לובטון)

מלחמת חרבות ברזל נמצאת היום (רביעי) ביום החמישי והקבינט המדיני-ביטחוני הודיע באופן רשמי - ישראל במלחמה. נכון לשעה זו נרצחו למעלה מ-1,200 ישראלים ומשרד הבריאות מעדכן על משרד הבריאות מעדכן על 605 פצועים המאושפזים בבתי החולים נכון ליום ב-9.10.23, בשעה 23:00, מהם 4 אנוש, 155 קשה, 187 בינוני ו-259 קל, בעוד בנוסף, ההערכות מדברות על לפחות 130 חטופים ושבויים ישראלים שנלקחו לתוך רצועת עזה.
בין כל הזוועות הקשות שפוקדות אותנו, יש גם רגעים מרגשים במיוחד שמראים כמה חזק עם ישראל. בין שלל היוזמות המרגשות, הזמר האהוב אברהם טל התגייס למען תושבי עוטף עזה והגיע לשמח אותם עם הופעה מרגשת.
בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, אברהם טל צירף סרטון מרגש במיוחד בו הוא מופיע מול עשרות ילדים ובני משפחותיהם שרקדו ושמחו בזמן הקשה ביותר שעובר עליהם בחיים.
אל הפוסט אוסיף טל את המילים הבאות: "יצאנו לסיבוב בין מקומות שמכונסים בהם מפוני עוטף עזה והדרום, לעודד ולחזק. אני חייב להגיד שמאד קשה ומוזר לי לשיר עכשיו, זה כאילו הכי לא קשור בעולם, וכולנו פשוט בהלם ומתוך כל העננה הלא ברורה הזו אני רואה ילדים מחייכים, הורים נושמים רגע ומזילים דמעה, אז כן כנראה משהו טוב בלקום מהספה ולעשות את מה שאני יודע לעשות, אי אפשר לנרמל מצב לא נורמלי, עושים את הכי טוב שאפשר כל אחד מהפינה שלו. בלי לחשוב יותר מידי. עם ישראל חי".
 
אברהם טל משמח את תושבי העוטף
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה