בארץ

נתניהו במסר למזכ"ל האו"ם: "גנו את חתרנות איראן והטרור הפלסטיני"

ראש הממשלה נתניהו למזכ"ל האו"ם גוטרש: "הגיעה העת שהאו"ם יגנה את החתרנות של איראן, את הטרור הפלסטיני נגד אזרחים חפים מפשע, ויחדל מביקורתו המופרכת נגד ישראל"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נאסר ישתייך)
אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו פגש אמש (רביעי) את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בשולי עצרת האו"ם, נתניהו פגש לאחר מכן גם את מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק.
ראש הממשלה נתניהו הדגיש את תפקידה של איראן בערעור היציבות במזה"ת ובעולם כולו. רה"מ נתניהו הביע תקווה שהמאמצים הבינלאומיים בהובלת ארה"ב לנורמליזציה עם סעודיה ישאו פרי בקרוב, והביע ביטחונו כי מיזם המסדרון הכלכלי בין הודו, למדינות המפרץ וישראל לאירופה, יתרום לחיזוק הכלכלה העולמית.
כמו כן, רה"מ נתניהו דרש ממזכ"ל האו"ם לשנות את היחס במוסדות הארגון כלפי מדינת ישראל. ראש הממשלה אמר: "לא ייתכן כי בעוד בעולם כולו ובמזרח התיכון מתחוללים שינויים כבירים לטובה, רק באו"ם אין כל שינוי והוא מתמיד ביחסו העוין לישראל. הגיעה העת שהאו"ם יגנה את החתרנות של איראן, את הטרור הפלסטיני נגד אזרחים חפים מפשע, ויחדל מביקורתו המופרכת נגד ישראל".
כזכור, את הביקור של נתניהו בארצות הברית מלווים כל העת פעילי המחאה נגד המהפכה המשפטית. פעילים הפליגו בסירה והקרינו מיצג מחאה עוקצני על גבי קירות כלא אלקטרז המפורסם, הנמצא על אי מבודד בכניסה למפרץ סן פרנסיסקו.
בסרטון שעלה ברשתות החברתיות ניתן לראות כלי שיט מגיע סמוך לשערי הכלא ומקרין את השקופיות "ברוך הבא ביבי" עם תמונת ראש הממשלה מאחורי סורגים, "ברוך הבא לאלקטרז ביבי", ו"נתניהו דיקטטור במנוסה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה