בארץ

הושלם חילוץ הקבוצה שהסתננה מגבול ירדן; אדם אחד נהרג

קבוצה של שישה אנשים, ארבעה בלתי חוקיים ושני ישראלים, נלכדו באזור ממוקש ליד מפעלי ים המלח. גוברת הערכה בצבא כי השישה ניסו לבצע הברחה מירדן
מערכת ice |  4
מרתון ארץ ים המלח (צילום אלמנטס)
כוחות משטרה וכוחות חילוץ השלימו את חילוצם של חמישה מתוך שישה אנשים, שנחשדים שנכנסו לישראל בצורה בלתי חוקית מירדן. אחד מהאנשים נפטר זמן קצר לאחר החילוץ. כאשר המקרה התגלה כוחות הביטחון חשבו תחילה כי מדובר בקבוצה של מטיילים.
הקבוצה שהתה באזור ממוקש ליד מפעלי ים המלח שנקרא "הנחל הסודי". כל השישה סבלו מחום, התייבשות ומתשישות כאשר כוחות ההצלה הגיעו אליהם, מצבם מוגדר כקל ובינוני, כאמור אזרח זר ששהה עם הקבוצה נפטר, בקבוצה היו גם שני אזרחים ישראליים.
כאמור, אזור זה נמצא ליד מפעלי ים המלח, בסמוך לגבול הירדני. בנוסף, באזור זה נתיבי הברחה רבים, דבר שמחזק את ההערכה הגוברת בצה"ל כי הקבוצה ניסתה להיכנס לישראל בצורה לא חוקית או לבצע הברחה.
במאמצי החילוץ השתתפו משטרת ישראל, כוחות חילוץ והצלה, כוח מוסק של יחידת החילוץ 669 וכוחות הנדסה שהגיעו בעקבות החשש ממוקשים רבים שמפוזרים במקום.
חובש במד"א שהגיע לזירה סיפר למאקו כי: "הגענו לשטח וחברנו לכוחות החילוץ שחילצו אלינו בשלב זה 5 נפגעים מתשישות חום, אישה כבת 34 ו-4 גברים בשנות ה30. הם היו בהכרה מלאה ולאחר טיפול ראשוני בשטח הם יפונו להמשך בדיקות בבית החולים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לגרש מיד, שכחתי בג"צ יעצור
    יעקב 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים רפורמה
    סגור
  • 2.
    כי?.... (ל"ת)
    הנחל הסודי 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שני אזרחים ישראלים. תגידו ישר=ערבים (ל"ת)
    מתעבת פלצניות 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • הם אזרחי הביטוח הלאומי !
    דורון ל. 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין הגדרה אחרת !!!
    סגור