בארץ

פגישה מיוחדת בין תנועות הנוער לרמטכ"ל: "לשמור על צבא העם"

לאור התקופה המתוחה שעוברת על המערכת הביטחונית בעקבות קידום הרפורמה המשפטית, התקיים מפגש מיוחד בקריה בתל אביב בין הרמטכ"ל הרצי הלוי לנציגי תנועות הנוער, בו הוחלט על מספר שיתופי פעולה בין הצדדים
מערכת ice | 
פגישת תנועות הנוער

פגישה לא שגרתית התקיימה השבוע בקריה בתל אביב, כאשר במשך שעתיים התכנסו הרמטכ"ל הרצי הלוי ובכירי צה"ל נוספים עם ראשי מועצת תנועות הנוער ומזכ"לי תנועות הנוער בישראל סביב שולחן פורום מטכ"ל לשיח פתוח וחשיבה משותפת לנוכח האתגרים עמם מתמודדים צה"ל והחברה הישראלית בשבועות האחרונים.

במפגש שהתקיים בהובלת מועצת תנועות הנוער בישראל, דנו המשתתפים בחשיבות שיתוף הפעולה של צה"ל ותנועות הנוער לגיוס לשירות משמעותי, בחיזוק הלכידות ובעידוד שיח מחבר ומאחד. הרמטכ"ל וראשי התנועות קראו יחד להמשיך ולחנך לשירות משמעותי בצה"ל, להתייצבות והתנדבות, והצהירו כי צה"ל הוא צבא העם אשר מכיל את כלל חלקי החברה הישראלית והוא צריך להיות בשעה זו כמקום מלכד ומאחד.

רב אלוף הלוי חזר על חשיבותו לשמור על צה"ל כצבא העם והצבת השירות הקרבי בראש סדר העדיפויות: "חשוב לנו להיות צבא העם, המודל הזה צריך להיות גם שנים קדימה, זה לא עניין כמותי, אלא עניין איכותי. בהסתכלות קדימה אנו זקוקים ליותר אנשים איכותיים, נוער שרוצה לעשות שירות משמעותי ומדגישים את השירות הקרבי כראשון במעלה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה