משפט

בן גביר תחת איומים על חייו: "אילה תירצח השבוע, שובאל ימות!"

משפחתו של בן גביר תחת איומים ולהב 433 עצרה לחקירה את הקטינה שבצילומי מסך של הודעותיה נכתב מפורשות: "אילה תירצח השבוע, שובאל ימות!". החשודה שוחררה לביתה בתנאים מגבילים והמשטרה החרימה את המכשירים הניידים של בני משפחתה
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר (צילום דוברות)
לשכת השר לביטחון לאומי, עדכנה כי נעצרה חשודה באיומים על השר ומשפחתו שנשלחו ישירות לטלפון האישי שלו, ובהם איומים ברצח אשתו ואיחולי מוות לבנו. עורך דינה של הקטינה החשודה טען כי משפחתה התלוננה ראשונה במשטרה ימים ספורים לפני המעצר שאלמונים פרצו לטלפונים שלהם והטרידו אותם במשך תקופה ארוכה. 
"במקום לחקור לעומק את תלונת המשפחה ולברר את זהות המטרידים בחרה המשטרה לעצור דווקא את הבת הקטינה, תלמידה וספורטאית מצטיינת, בחשד מופרך. החקירה והמעצר הותירו את התלמידה והמשפחה בטראומה וחוסר אונים", מסר עורך הדין איתי בן נון.
"אילה תירצח השבוע. שובאל צדוק ימות! זה איום נשמות. לא יעזור לכם להתעלם מהודעות. לא מעניין כלום, אילה תמות". נכתב מפורשות בהודעות. 
המשטרה ערכה חיפוש בבית החשודה ותפסה את המכשירים שלה ושל בני משפחתה. בתום חקירה, כאמור, היא שוחררה לביתה בתנאים מגבילים.
כאמור חשפנו ב-ice את ניסיון ההתנקשות שעבר השר בן גביר בעבר וכך הוא תיאר את רגעי האימה: "זה היה בסוף שנת 2005 ובאתי עם סלט ומרק חם לעמדת צה"ל באזור חברון. אני זוכר את הרגע הזה כאילו היה אתמול. אז לא הסתובבתי עם מאבטחים ואני זוכר היטב את הרגעים האלה. זו הייתה תקופה של פיגועים בגזרה ואלה לא היו היריות הראשונות שהיו לאורך הציר בכביש ירושלים – חברון, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי שאני בסכנת מוות. כשיצאתי מהפילבוקס הומטרה לעברי אש וזה לא היה מחזה פשוט. זה לא אירוע מרגש כשיורים עליך ומפספסים אותך אולי במטר ואפילו פחות. הכדורים סביבי שרקו. עברתי ניסיון התנקשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Stolen Valor
    המלך עופר המשיח 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשנת 1920 לראשונה הרשו לנשים להרשם לאקדמיה לאומנות בוינה. בישראל, בשנת 2023, פוטרו כל הנשים המנכ"ליות במשרדי הממשלה ומונו 24 גברים עם אפס נשים. מייצוג מופחת של 1/3 ירדנו לייצוג פני הרפורמה עם אפס. אפס. בן גביר, בלי כישורים או נסיון, מתחפש לאיש ביטחון וחולם על 72 בתולות כהות עיניים ופוסטרים חדשים בסלון. פירומן נכה רגשית נותן פקודות למשטרה בקואליציה ששורפת את המדינה.
    סגור