בארץ

המשטרהַ פתחה בחקירה נגד פעיל הליכוד - זה מה שפרסם בתגובה

פעיל הליכוד איציק זרקא שייחל "שעוד 6 מיליון אשכנזים יישרפו", סולק מתנועת הליכוד וגם תיפתח נגדו חקירה. בפייסבוק שלו התנצל והגיב: "נגררתי אחרי העלבונות שהוטחו בי". אבל היו מי שהזכירו התבטאויות בעייתיות קודמות שלו
מערכת ice |  4
פעיל הליכוד איציק זרקא (צילום צילום מסך מטוויטר)
אחרי שסולק מתנועת הליכוד עקב אמירתו אמש בהפגנה בבית שאן, מקבל הפעיל הפוליטי איציק זרקא מהלומה נוספת כשגם משטרת ישראל תפתח בבדיקה של דבריו. כזכור צעק זרקא אמש: "אשכנזים, טפו עליכם, יא שרמוטות. תישרפו בגיהינום! לא סתם 6 מיליון הלכו. אני גאה! עוד 6 מיליון שיישרפו, הלוואי".
 
בתגובה לזעזוע שעוררו דבריו פרסם הלילה זרקא בפייסבוק שלו (כל הטעויות נכתבו במקור): "איציק זרקה אני מתנצל בשם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות אני הותקפתי על ידי 80 עד 100 איש באלימות קשה כתוצאה מכך יצאו לי מילים מהפה שהם לא נכונות והדברים שהיא יצאו מהקשרם כמו כן הסבא שלי ניצול שואה ואנחנו יודעים מה עברו יהודי מדינות אירופה בשואה אני מתנצל בכל נפשיים מעומק נשמתי סליחה אם פגעתי במישהו מכילה".

כעבור מספר שעות פרסם זרקא פוסט נוסף: "עדיין בוש ונכלם מן המילים הנוראיות. נגררתי אחרי העלבונות שהוטחו בי, ואני מתבייש שהשבתי בשפה ירודה גם כן. כבן למשפחת שורדי שואה, חשוב לי לכפר על הדברים גם במעשים. אם אתם מכירים שורד שואה בודד באזור השומרון או פתח-תקווה, בבקשה לקשר בינינו בהודעה פרטית כאן, ואני מתחייב שעם אחד מהם אשמור על קשר כאילו היה מדובר באבא או באמא שלי. לפחות אוכל לדאוג שלא יהיה לבד, ללכת בשבילו למכולת וכו'. תודה ושוב סליחה".
 
כתבת חדשות 12 לי נעים פרסמה בטוויטר שלה: "אני כאן כדי להזכיר שפעיל הליכוד איציק זרקא אמר בהפגנה אחרת בעבר: "יאיר נתניהו, אנחנו איתך, תדפוק את השמאל, גם את הקטינות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי שחי בערים מעורבות, מכיר הרבה ערבים כאלה
    האשכנזי 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העניין הוא לא איציק, העניין הוא שכולם מכירים חבר'ה כמוהו בעירייה מועצה משטרה וכו וכו גופים שאמורים לסייע לאזרחים. לרוב, הם תופסים שם ג'ובים עם משכורת מכובדת בלי מעש ממשי וכמובן עושים יותר נזק מתועלת, כשעל הדרך לעתים מועלים בכספי הציבור. הרי ברור לכם גם שאף אחד הוא לא סתם פעיל ליכוד או מפלגה אחרת, הם כולם מתפרנסים מהעמדה הזו.
    סגור
  • 3.
    זה תוצאה של תסכול וסבל של חודשים שגרמו השמאלנים
    בעד רפורמה 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אפשר להבין אותו עקב התסכול הרב שגרמו השמאלנים במדינה כבר כמעט שנה - אנשים רעים
    סגור
  • 2.
    עד שברק לא יעמוד לדין זה פשוט נראה כבררנית של דמוקרטיה (ל"ת)
    אליהו 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    מי מוריד את הזבל? (ל"ת)
    ציפי 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור