בארץ

מבצע "בית וגן": צה"ל איתר מעבדה עם מאות מטעני נפץ

מבצע "מגן וחץ" נמשך: כוחות צה"ל איתרו מאות מטעני נפץ מוכנים לשימוש, משרד החוץ האמירתי גינה את המבצע וכתב: "אנו מגנים בחריפות את ההתקפות שביצעו כוחות הכיבוש"
מערכת ice | 
מבצע צבאי בג'נין (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
כוחות צה"ל ממשיכים במבצע המיוחד במחנה הפליטים ג'נין, כוחות הביטחון איתרו לאחרונה מעבדת נפץ במחנה הפליטים. במעבדת הנפץ, הכוחות מצאו מאות מטענים מוכנים לשימוש ובור אמל"ח. כוח של סיירת נח"ל נתקל במחבלים חמושים, אחד מהמחבלים נוטרל.
במשרד הנשיאות הפלסטינית הודיעו כי בעקבות המבצע, המנגנוניים הביטחוניים צפויים להפסיק את שיתוף הפעולה שלהם עם ישראל. משרד החוץ האמירתי פרסם הודעה בה תקף את המבצע: "אנו מגנים בחריפות את ההתקפות שביצעו כוחות הכיבוש הישראליים בג'נין". המשרד אף הדגיש את "הצורך להפסיק מיד את המבצעים נגד העם הפלסטיני".
שר הביטחון גלנט פרסם ציוץ בו שיבח את המבצע: "המאמץ הממוקד של מערכת הביטחון נגד מוקדי הטרור בג׳נין מתקדם כמתוכנן. בשעות האחרונות הנחתנו מכה קשה על ארגוני הטרור בעיר והצלחנו לרשום הישגים מבצעיים מרשימים. בהערכת המצב שקיימתי עם הרמטכ״ל הרצי הלוי ובכירי מערכת הביטחון, הבעתי הערכה רבה למפקדי ולוחמי צה״ל ושב״כ על פעולתם הנחושה."
דובר צה"ל פרסם הודעה מיוחדת בה נכתב: "כוחותינו איתרו מעבדת נפץ במחנה הפליטים ג'נין ובה מאות מטענים מוכנים לשימוש, מטעני גחון ובור אמל"ח. הלוחמים החרימו מכשירי קשר וציוד צבאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה