בארץ

ליברמן תוקף: "גנץ ולפיד נפלו בפח של נתניהו"

אביגדור ליברמן כועס על ההתנהלות של בני גנץ ויאיר לפיד מול בנימין נתניהו ותוקף - "גנץ ולפיד נפלו בפח של נתניהו... הוא יגרור רגליים". בנוסף, מפתיע ליברמן וטוען כי הוא "בעד רפורמה משפטית", אך מסייג "אבל אחרת לגמרי"
מערכת ice |  2
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התארח היום (שבת) באירוע שבתרבות בנתניה והגיע טעון מאוד – "גנץ ולפיד נפלו בפח של נתניהו. אין שום סיבה להתקדם טלאי על טלאים בשיחות בבית הנשיא".
ליברמן הוסיף ואמר כי "אני בעד רפורמה משפטית אבל אחרת לגמרי. מה שאנחנו חייבים זה כינון חוקה, הקמת בית משפט לחוקה, הפרדה בין דת ומדינה וקידום חובת לימודי ליבה. זה החזון של הרצל, והגיע הזמן שאחרי 75 שנים שמדינת ישראל תיישם זאת.

"כרגע מה שקורה בשיחות בבית הנשיא זה רק לחזק את המשטר של נתניהו. זה רק לתת לו לגיטימציה", האשים ליברמן והוסיף. "אי אפשר להמשיך ככה. הכלכלה חייבת ודאות, זה אחד הפקטורים העיקריים ועצם משיכת הזמן שיחות בבית הנשיא, זו פגיעה בוודאות".
את דבריו סיכם ליברמן ב"כשאני שומע את כל ההצעות, נדחה בשלושה חודשים, בחצי שנה ואפילו בשנה, זו פגיעה קשה בכלכלה. בנוסף לזה, זה נותן לנתניהו לגיטימציה, זה אפשר לו להעביר את התקציב, זה עוזר לא למסמס את המחאה ובסוף הוא יגרור את הרגליים, ולכן אני לא מבין את ההיגיון הזה, פשוט לא מבין את ההיגיון לשבת שם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נפלו עליך?
    הבורר 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאב?
    סגור
  • 1.
    תקשורת
    רכאטי 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חביב השמאל התורן עם הארץ ממודובה כמו שצוטט בתקשורת ושלא עשה מאומה בכל שנות פעילות הפוליטית.רק שנאת דתיים וחרדים המוטו שלו
    סגור