בארץ

טרגדיה בדרום: תינוק כבן שנה וחצי נדרס למוות

התינוק נפגע מרכב בפזורה בדואית בנגב והובא למרפאה בדימונה ללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירה. בעשור האחרון נהרגו 93 ילדים כתוצאה מדריסה, 84% מתוכם מתחת לגיל 4
מערכת ice | 
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
תאונת דרכים קטלנית חריגה ארעה היום בנגב, בה תינוק כבן שנה וחצי בלבד נפגע על ידי רכב ומותו נקבע לאחר זמן קצר.
הדיווח על המקרה הגיע למוקד מד"א מרחב הנגב, אודות תינוק כבן שנה וחצי שהובא למרפאה מקומית בדימונה לאחר שנפגע מרכב. הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית והיה ללא סימני חיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע צוות המרפאה המקומי נאלצו לקבוע את מותו.

ממשטרת ישראל נמסר: "בוחני תאונות הדרכים של מרחב הנגב פתחו לפני זמן קצר בחקירת תאונה קטלנית שאירעה בפזורת אלהוושלה, שבמהלכה נפגע פעוט מכלי רכב. נסיבות התאונה נמצאות בבדיקה".
על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון (2013-2023) נהרגו 93 ילדים כתוצאה מדריסה בסביבת הרכב, 84% מתוכם מתחת לגיל 4. עוד עולה מהנתונים כי 68% מסך המקרים היו של ילדים מהחברה הערבית הבדואית.
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "ילדים צעירים הם נמוכים ולכן לא ניתן להבחין בהם מבעד למראות הרכב. הדרך הטובה ביותר למנוע דריסה בסביבת הרכב היא להפריד לחלוטין את אזור המשחק של הילדים מסביבת החנייה והנסיעה של רכבים, לצד השגחה על הילדים מקרוב וללא הסחת דעת כשהם משחקים בחצר. לצערי דריסה בסביבת הרכב מאופיינת בעיקר בחברה הערבית והבדואית, שם יש בעיה חמורה של תשתיות לקויות ומסוכנות. התאמת הסביבה והתשתיות לבטיחות הילדים, יכולה להציל חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה