בארץ

מאות ליוו את הפעוט שנהרג בתאונה הקטלנית בנגב למנוחות

מעין דומנוביץ' בן 8 החודשים, שנהרג בתאונת הדרכים בנגב ביום העצמאות, נקבר ללא הוריו שנותרו בבית החולים
מערכת ice | 
הלוויה של מעין
מאות אנשים הגיעו היום לבית העלמין בכפר עציון כדי ללוות את מעין בן 8 חודשים שנהרג בתאונת הדרכים בנגב. התינוק נקבר ללא הוריו שנותרו בבית החולים. 

דורון הולנדר אח האם דיבר בשם האם אילה: "ברוך אתה השם, אלוקינו מלך העולם דיין האמת. ברכת צידוק הדין מדברת על האמת. אבל האמת היא שלמעין שלנו קראנו מעין שלום. האמת היא שקיבלנו מהקדוש ברוך הוא 19 וחצי חודשים של שמחה ואושר והיום ערב שבת אנחנו צריכים להחזיר את המתנה הזאת. אפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה שם נמצא ה יתברך. אנחנו מודים לקבה שזיכה אותנו להיות ההורים של מעין. קראנו לו מעין מקור מים חיים, מעינות שיש בארץ ישראל. הוא נהרג בעת טיול בארץ ישראל ואנו קוברים אותו בכפר עציון לצד לוחמי תש"ח שזכו להילחם על הארץ הזאת" 
האמא הודתה לכוחות ההצלה והרפואה, ליישוב נוקדים ולמועצה שעטפו את המשפחה בחיבוק. "אנחנו זקוקים לחיבוק הזה. ולהורים אני אומרת תחבקו בכל זמן את הילדים שלכם. ולך מעיין אני רוצה לבקש סליחה אם פגענו בך"
במהלך ההלוויה הקשה ספד  למעין, משה דומנוביץ' סבו: "קשה מאוד מאוד קשה. איך מספידים תינוק בן 8 חודשים? ואיך סבא שלו מספיד אותו? איך מקיימים לוויה בלי הורים?
מי מכיר דרכו של הקב"ה ובכל זאת אנו אנשי אמונה, גם אם יש דברים שאנו לא מבינים. לי זה מזכיר את מות שני בני אהרון נדב ואביהו. ואיך קיבל זאת אהרון: וידום אהרון. לעיתים השתיקה שמסמלת קבלה, היא כוח החיים" 
סבו שלום אמר במהלך ההלוויה כי "אהבנו אותך בעל לבבנו ובכול מאודנו, היית לנו מעין של חיים. כשעיניי פגשו את עינך זה היה משהו מיוחד, המבט החודר. סבתא הייתה מתחזקת מלראות אותך. ולפתע המעין יבש. אבל כולנו נתחזק, מכוחות החיוך שנתת לנו ומעין הדמעות יבש. אנא תהיה מליץ יושר לכל משפחתנו ובמיוחד לאבא אליה שמאוד מאוד אהב אותך ואמא שמאוד אהבה אותך"
הרב שמעון לביא ראש ישיבת אור עציון הספיד: "הלב נקרע ללוות נשמה זכה וטהורה לעולם שכולו קודש. הוא עלה לגנזי מרומים, ביום קדוש, ביום העצמאות. לפעמים המילים לא יכולות לוודא את גודל הכאב. אפילו אבא ואימא לא פה. נשמה טהורה ירדת לעולם לתקופה קצרה. מי יודע חשבונות של מעלה. יום העצמאות, יום שכולנו נמצאים בתודה עמוקה על הטוב שנעשה לכלל. רבותינו אומרים שיש נשמות שמעלה העולם שלנו, בטוח שאתה אחד מהם. אתה עוד לא יודע לדבר מילים. הנשמה שלך תדבר למעלה. על אבא, ועל אימא אתה תהיה מליץ יושר. תהיה מליץ יושר על כולם. על עם ישראל כולו"
ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת ישע, שלמה נאמן: "מול קבר של מעין הקטן נגמרות המילים. אנחנו מחבקים את בני המשפחה ואת קהילת נוקדים וגוש עציון כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה