תקשורת ומדיה

אגודת העיתונאים ירושלים: "אנו קוראים לכל חברינו להצטרף לשביתה"

"אגודת העיתונאים ירושלים, שמאות מחבריה עובדי תאגיד השידור הישראלי, מברכת על השביתה הכללית שהכריזה ההסתדרות הכללית ועל הצטרפותם של גופים מרכזיים נוספים כמו השלטון המקומי למאבק נגד החלשת יסודות הדמוקרטיה הישראלית", נכתב בהצהרה של האגודה
מערכת ice | 
שביתה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אגודת העיתונאים ירושלים, פרסמה הצהרה בדבר התמיכה בכלל הגופים, אשר פתחו היום (שני) בשביתה, כחלק מהמאבק בהפיכה המשפטית והפיטורים של שר הביטחון יואב גלנט, על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, תחת הכותרת: "כשזה מגיע לדמוקרטיה – כולנו בצבא ההגנה שלה!".
כך נכתב בהצהרה: "השבועות האחרונים עמדו בסימן של ניסיון להשתיק את השידור הציבורי ולפגוע בחופש הביטוי. שמענו הסתה נגד עיתונאים וראינו גילויי אלימות כלפיהם, כשהדמוקרטיה הישראלית מתגוננת – כולנו והעיתונאים בפרט – מתגייסים לחזית. אגודת העיתונאים ירושלים, שמאות מחבריה עובדי תאגיד השידור הישראלי, מברכת על השביתה הכללית שהכריזה ההסתדרות הכללית ועל הצטרפותם של גופים מרכזיים נוספים כמו השלטון המקומי למאבק נגד החלשת יסודות הדמוקרטיה הישראלית. אנו קוראים לכל חברינו שאינם מוחרגים מהשביתה הכללית, להצטרף אליה. נמשיך לדווח באחריות ובמקצועיות ונמשיך להגן על עיתונאים מכל כלי התקשורת ועל חופש הביטוי שלהם, נשמת אפה של הדמוקרטיה".
אגודת העיתונאים ירושלים היא אגודה מקצועית שהוקמה ב-1933, ומשמשת כאגודתם המקצועית של העיתונאים ואנשי התקשורת בירושלים רבתי. יושב ראש האגודה הם עפרה סתת מילוא ומיקי קליין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה