בארץ

מנכ"ל התאגיד מגיב לשר קרעי: "למרות האיומים - נמשיך"

מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי גולן יוכפז התייחס לכוונת שר התקשורת שלמה קרעי לסגור את תאגיד השידור. בציוץ שפרסם הערב כתב יוכפז: "קיצוץ של מאות מיליונים מהתקציב פרושו אחד- סגירת התאגיד"
מערכת ice |  2
שלמה קרעי, גולן יוכפז (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עדי אורני, ויקיפדיה)
שר התקשורת שלמה קרעי התאחר הערב (שבת) בפגוש את העיתונות של קשת 12 וציין פעם נוספת כי בכוונתו לצמצם את תקציב תאגיד השידור הציבורי. מי שמיהר להגיב לדברים היה מנכ"ל התאגיד גולן יוכפז.
בציוץ שפרסם לאחר הראיון של השר כתב יוכפז: "קיצוץ של מאות מיליונים מתקציב התאגיד פרושו אחד - סגירת תאגיד השידור הציבורי, שהפך בארץ ובעולם לסמל של איכות ויצירה ישראלית אמיתית.  התאגיד, כגוף שידור עצמאי, ימשיך בנחישות בפעילות ועשייה, למרות האיומים על עצם קיומו".
 
כזכור גם אגודת העיתונאים ירושלים יצאה מוקדם יותר הערב נגד כוונות שר התקשורת: "הכרזת המלחמה של השר קרעי על הרשות הרביעית, התקשורת ובפרט על השידור הציבורי באה במהלך מתואם ומקביל להפיכה אחרת של שר המשפטים, יריב לוין נגד הרשות השופטת. מדובר בשיטת הסלמי לפירוק הדמוקרטיה הישראלית, מהלך שנגדו מפגינים רבבות אזרחים הערב בכיכר הבימה" נכתב בהודעה.
בנוסף לראיון שהעניק השר קרעי, במהלך השבוע האחרון הוא התארח בכנס העיתונות השנתי "2023 DIGIT לעיתונות אונליין" של בית הספר לתקשורת באוניברסיטת רייכמן והסביר מדוע הוא פועל לסגירת התאגיד: "אני חושב ששידור ציבורי זה פסול" בהמשך הכנס השר: "כאשר יש שחקן אחד שמקבל מיליוני שקלים בשנה, גם המועצות למיניהן, הדבר הזה מהווה חסם משמעותי לתחרות. שחקנים חדשים מתקשים להתמודד עם יכולת של שחקן גדול שמקבל תקציבי עתק". בהמשך אמר קרעי: "בעיניי אין מקום לתאגיד בעידן של רבגוניות ומגוון רחב של ערוצים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה בורות יש בממשלה הרעה הזאת
    רושם 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל מדינות המערב יש שידור ציבורי איכותי. לא ניתן לשר הנבוב הזה לסגור את הערוץ האיכותי היחידי שקיים בישראל. עבד כי ימלוך !!
    סגור
  • 1.
    לגהנום, חבורת פרזיטים כסף ציבורי (ל"ת)
    תמשיכו 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור