בארץ

צפו: ראש העיר מחלק סיגריות לקטינים בחגיגות פורים

בפורים הכול מותר? ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, נצפה מחלק סיגריות לקטינים במסגרת חגיגות פורים. למרות הביקורת הרבה, בקרב הקהילה החרדית מציינים כי מדובר על מנהג ידוע בפורים
מערכת ice |  1
ישראל פרוש (צילום צילום מסך טוויטר @RealNewsIL)
חגיגות פורים נוסח העיר אלעד. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות ביומיים האחרונים נראה ראש העיר, ישראל פרוש, מחלק סיגריות לקטינים והכול במסגרת "חגיגות פורים". בסרטון רואים כיצד ראש העיר מחלק סיגריות לקטינים, אשר נלחמים להשיג את הסיגריה המיוחלת וקוראים "פרוש, תביא סיגריה".
בעקבות פרסום הסרטון תושבים רבים בעיר זועמים על ראש העיר כאשר אחד מהם אמר ל-ynet: "כמוני יש עוד תושבים רבים שזועמים על כך שראש העיר מחלק סיגריות. ראש העיר צריך להוות דוגמה אישית ולא לחלק סיגריות לילדים ובכך לעודד אותם לעשן, מה שבעצם פוגע בבריאות שלהם. מה שהוא עשה זה לא מוסרי וגם לא חוקי. גם אם היום פורים והכול 'נהפוך הוא', המעשה הזה מיותר. מדובר בהדחת קטינים לעישון סיגריות".
לעומת זאת, ברשתות החברתיות, בעיקר בקרב החרדים, פחות התרגשו מהאירוע. "זה מנהג פורים אצל החרדים כבר עשרות שנים. מותר רק בפורים. גדלתי כחרדי וזה היה אחד מהדברים שהתלהבנו כילדים", כתב צייצן בשם קובי והוסיף כי הדבר מותר רק בפורים. "אם תופסים אותן מעשן כילד לא בפורים, אוי ואבוי. אפשר לא להסכים אבל זה חלק מפורים והשתייה וכו'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוילם גוילם בקיצור טמבל (ל"ת)
    דודו 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור