בארץ

בצלאל סמוטריץ' משנה כיוון? נתפס בהופעה מפתיעה במסיבת פורים

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' הניח בצד את המהומה הפוליטית ונתפס מציג יכולות מוזיקליות. השר התחפש לחסיד והצטרף ללהקה מקומית בישיבת קדומים במסיבת הפורים
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הניח בצד את כל המהומה הפוליטית והחליט להתחפש בפורים לאיש חסידי. סמוטריץ' נתפס מציג יכולות מוזיקליות כאשר הוא מתופף במסיבת פורים שנערכה בישיבת קדומים ביחד עם להקה מקומית.
הסרטון שפורסם על ידי העיתונאי ינון מגל קיבל שלל תגובות קומיות כמו: "שר האוצר מציג: תכנית כלכלית ש"מצילה" את המשק" ו"מנגן לשמאל על העצבים?". היו עוקבים שהחליטו לערב את אווירת החג ביחד עם הסערה בארץ על רקע הרפורמה המשפטית. עוקב אחד כתב: "אפשר לחבר אותו ואת אוחנה- להקת הרפורמה המשפטית״.
  
 כזכור, לאחרונה סמוטריץ' הסתבך עם הממשל האמריקאי  כאשר אמר כי "צריך למחוק את חווארה". בתגובה לכך בכירים אמריקאים מנסים לחסום את כניסתו למדינה לקראת הביקור המדיני המתוכנן של השר בטענה שעל פי חוקי ההגירה יש למנוע כניסה של אנשים המסיתים לגזענות ואלימות, ודוברות הבית הלבן הודיעה כי סמוטריץ' לא יפגש עם מקבילתו האמריקאית ולא עם בכירי ממשל אחרים בזמן ביקורו המדיני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם אני לא טועה הוא היה מנהל תיכון באותה ישיבה
    אאא 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחילוני, לא להתבלבל, לא מדובר בתפקיד מנהל תיכון שאתם מכירים, זה נקרה שם ראש ישיבה. מנהל תיכון בישיבה תיכונית זה יותר דומה לרכז פדגוגי או סגן מנהל. זה היה העבודה האחרונה שלו לפני הפוליטיקה
    סגור