בארץ

מרגש: וולדורף אסטוריה קיימו הפנינג פורים עבור 300 ילדי שלוה

לכבוד חג הפורים הנהלת וצוות מלון וולדורף אסטוריה קיימו הפנינג פורים עבור 300 ילידי ארגון שלוה, במסגרתו הילדים נהנו מאוכל טעים, סדנאות יצירה, מזויקה והרבה שמחה
מערכת ice | 
הפנינג פורים שלווה (צילום דוברות שלווה)
לכבוד חג הפורים שיחול בשבוע הבא, מלון וולדורף אסטוריה בירושלים קיים הפנינג פורים משמח עבור ילדי ארגון שלוה אותו המלון מלווה. הנהלת וצוות המלון הגיעו למרכז שלווה ושם נפגשו עם הילדים והנהלת העמותה וערכו הפנינג שכלל מוזיקה, פעילויות יצירה, אוכל ושמחה.
ארגון שלוה כידוע דואג לטיפול ותוכניות עבור מעל ל-2,000 ילדים עם מוגבלויות כבר כ-8 שנים. הארגון הניב לשנים את להקת שלווה שהתחרתה לפני מספר שנים על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון וריגשה מדינה שלמה. מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, מבית רשת הילטון, נבחר בשנה החולפת למלון המוביל בישראל. המנכ"ל אבנר און, נכח גם הוא בהפנינג.
מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה