עסקי ספורט

המרוץ החברתי "איתן RUN" יוצא לדרך: זה הרקע המרגש להקמתו

בסוף מרץ ייצא לדרך מרוץ איתן RUN בו יקחו חלק אלפי אנשים עם צרכים מיוחדים והמשפחות שלהם. היום העמותה מזמינה את כלל הציבור להירשם למרוץ ולהעלאות את המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים לקראת יום המודעות העולמי לאוטיזם
מערכת ice | 
מרוץ איתן RUN (צילום אביב כהן)
בעוד כחודש יחול יום המודעות העולמי לאוטיזם ולקראת ציון היום החשוב עמותת "איתן" תשיק עם עיריית תל אביב, ובשיתוף מור בית השקעות, מרוץ חברתי בשם "איתן RUN" בו ישתתפו אלפי רצים עם צרכים מיוחדים. המרוץ יתקיים ב-31 למרוץ ויוזנק כבר ב-7:00 בבוקר.
עמותת "איתן" פועלת להעצמה ושילוב של אנשים עם צרכים מיוחדים באמצעות אימוני כושר. במהלך המרוץ מתאמני העמותה ירוצו עם משפחותיהם והקהל הרחב בפארק הירקון במקצים של 8 ק"מ, 5 ק"מ, 3 ק"מ ומקצה של 3 ק"מ הליכה - הכול למטרת העלאת המודעות לאנשים עם יכולות מיוחדות. ההרשמה למרוץ כבר נפתחה ועולה רק 105 שקלים.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי מסר: "עיריית תל אביב-יפו גאה ומתרגשת לקחת חלק במרוץ איתן run. העיר תל אביב-יפו משקיעה מאמצים ומשאבים רבים למען שוויון לאנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה. אנו נמשיך לפעול למען טיפוח וקידום זכויותיהם ולהעלאת המודעות ליצירת סביבת חיים נגישה, שתאפשר לכל אדם את הזכות לחיות בכבוד".
מייסדי איתן, יניב בניאן והודאל יחזקאל הוסיפו: ״הערך המוסף שיש לרעיון שעומד מאחורי הארגון שלנו הוא שהאימונים שקורים בחוץ לעיני כל הם ההוכחה לנו כחברה שאם האנשים האלופים האלה חיים עם אתגרים לא פשוטים אבל מתמודדים ועושים ופועלים - אז כולנו יכולים.  אנו גאים בכל המתאמנות והמתאמנים שלנו שכל יום שוברים את תקרת הזכוכית של עצמם, יחד עם צוות מנצח אנחנו כובשים את הפסגה. בוא לרוץ איתנו, בואו נרוץ יחד כי כל אחד יכול!".
לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות, נותנת החסות הראשית למרוץ: "קבוצת מור מחויבת לקהילה בה היא פועלת, ובהתאמה, תומכת במיזמי קהילה המאופיינים בהלימה גבוהה לערכי הליבה ולחזון החברה. כחלק מכך, אנו רואים קשר בין ערכי ספורט לערכי החברה, בראשם, מצוינות, דבקות במטרה והוגנות, בין היתר באמצעות תמיכה בספורטאים וספורטאיות ישראלים. פעילות העמותה, המשלבת ספורט עם פעילות למען א.נשים עם צרכים מיוחדים, משתלבת עם פעילותנו ואנו גאים לרוץ יחד עם עמותת איתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה