בארץ

ארגון המיילדות בישראל מזהיר: "הרצח הבא כתוב על הקיר!"

לקראת השבתה של מערכת הבריאות מחר, ארגון המיילדות בישראל מודיע כי הניתוחים הקיסריים בבתי החולים יתנהלו כפי שנקבע מראש, אך במקביל דואג להזהיר שהרצח הבא במערכת הבריאות עלול להיות קרוב מתמיד אם האלימות לא תיפסק
מערכת ice | 
ארגון המיילדות בישראל (צילום אירגון המיילדות בישראל)
הבוקר הוכרז כי מחר (שני) מערכת הבריאות בארץ תושבת בעקבות גל האלימות העולה נגד הצוותים הרפואיים ברחבי המדינה. עם זאת, ארגון המיילדות בישראל מוציא היום הודעה מיוחדת הקוראת להפסיק את האלימות, אך גם על מנת להרגיע יולדות רבות ולעדכן שניתוחים קיסריים יתנהלו כסדרם.
ארגון המיילדות בישראל, המייצג את 1,400 המיילדות בבתי החולים הציבוריים בארץ, ,נמסר: "נשים ויולדות יקרות, מחר תושבת מערכת הבריאות בישראל, פעם נוספת. פעם אחת יותר מדי, וזאת במטרה למחות, לגנות ולהוקיע את מעשי האלימות, לסוגיהם השונים, המופנים כלפי הצוותים הרפואיים בבתי חולים ובמרפאות הקהילה. למרבה הצער, לא למדנו דבר מרצח האחות טובה קררו ז״ל. רק לאחרונה מיילדת שלנו הותקפה על ידי בן משפחה בסורוקה".
לכך התווסף: "הצוותים הרפואיים שעובדים במסירות נפש חשופים למעשי בריונות, דבר של יום ביומו, אל מול ענישה מגמגמת ומקילה שאינה מייצרת הרתעה מספקת. הרצח הבא כתוב על הקיר! יש להגן בכל דרך על אנשי הצוות הרפואי שבאים לעבודה כדי לטפל ולהציל חיים! לצד הכאב והכעס במהלך יום השביתה, ניתוחים קיסריים יתקיימו כסדרם בכל אחד מ-28 חדרי הלידה בארץ ואנו המיילדות נמתין לכל הנשים הבאות ללדת באהבה ומקצועיות כתמיד".
כזכור בשבוע שעבר היינו עדים לפרץ אלימות חדש בבתי חולים, במסגרתם זוג הורים תקף באלימות רבה רופא בבית החולים סורוקה. הרופא הגיש נגד הזוג תלונה והוגש כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה