משפט

רופא מכר אישורים פיקטיביים לחיסוני קורונה באלפי דולרים

כתב אישום נגד מנתח פלסטי ושלושה משותפיו הוגש בסוף השבוע, בטענה כי המנתח קיבל שוחד מהורים שלא רצו לחסן את ילדיהם בחיסון הקורונה ובתמורה הוא העניק להם חיסון פלסיבו ותעודה התחסנות מזויפות. הרווח של הרופא עמד על קרוב למאה אלף דולר
מערכת ice |  1
חיסוני קורונה (צילום pexels, vecteezy)
כמעט שלוש שנים עברו מאז פרוץ מגפת הקורונה, אך הסיפורים ההזויים על הפשעים שביצעו ברחבי העולם עדיין עולים באופן קבוע. הסיפור הטרי ביותר מגיע מיוטה בארה"ב, עם המשפט בתיקו של מנתח פלסטי שהואשם לאחרונה במכירה של אישורים מזויפים על קבלת חיסון לקורונה בתמורה לשוחד של אלפי דולרים.
על פי כתב האישום, מנתח פלסטי בשם ד"ר מייקל קירק מור ג'וניר, קיבל הרשאה לתת חיסוני קורונה במרפאה שלו. עם זאת, הורים רבים שהתנגדו למתן חיסונים לילדים העניקו לו שוחד בסך 50 דולר, כל אחד, ובתמורה לכך הוא חיסן את ילדיהם בתמיסת פלסיבו. לאחר מכן הוא העניק להורים אישור מזויף על קבלת החיסון וזאת בשיתוף שני נשות צוות בקליניקה ושכן שלו, שהואשמו בבית המשפט גם כן.
בסך הכול, המנתח העניק כ-1,900 חיסונים מזויפים וכי תרופות חיסון תקינות בשווי של 28 אלף דולר הלכו לפח. עבור אותן תעודות מזויפות המנתח הורווח בכ-97 אלף דולר והשוחד שההורים נתנו לרופא הוסוו במרפאה בתור "תרומות". ארבעת המואשמים יחזרו לדיון נוסף בבית המשפט לקראת סוף השבוע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנוכלים האמיתיים
    האג 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החיסולים האלה הם פייק מיום היוולדם. אי-אפשר לזייף זיוף. זה לא חיסון ולא נעליים. סתם תרעלת גנטית עם שלל תופעות לוואי מזעזעות.
    סגור