בריאות

טרגדיה: ישראלי בן 34 הלך לעולמו רגע לאחר שקיבל חיסון לקורונה

משה אוגור ז"ל, בן 34, נפטר ביום חמישי האחרון (5.1.23) לאחר שהתמוטט ומת בקופת החולים כללית בסניף ביאליק בנס ציונה, זאת רגע לאחר שקיבל חיסון חמישי לקורונה
מערכת ice |  1
חיסון קורונה (צילום פלאש 90, flickr/ zeevveez)
משה אוגור ז"ל, בן 34, נפטר ביום חמישי האחרון (5.1.23) לאחר שהתמוטט ומת בקופת החולים כללית בסניף ביאליק בנס ציונה. אוגור סבל מסוכרת מאוזנת והיה במעקב אצל רופא המשפחה. הוא עשה ארבעה חיסונים לקורונה אך כמו רבים חלה בעבר. כשרצה לעשות גם את החיסון החמישי לפני כחודש וחצי הוא חלה בפעם השנייה ולכן רופא המשפחה המליץ לו להמתין עם ביצוע החיסון. למרות זאת, בחמישי האחרון קבע תור לחיסון עבורו ועבור אמא שלו. 
אמו של אוגור לא יכולה הייתה להגיע לקבלת החיסון,  ומשה הלך לבדו בסביבות השעה 12:00 לקבל את החיסון החמישי לקורונה. כשעה לאחר מכן התמוטט ומת. הלווייתו נערכה ביום ראשון ובמשפחתו מתקשים לעכל את הטרגדיה שנחתה על המשפחה.
משירותי בריאות כללית נמסר בתגובה ל"מאקו": ״אנו משתתפים בצערה של המשפחה. מיד עם הגעתו של המטופל ותלונתו כי אינו חש בטוב, נקט הצוות באופן מיידי בכל הפעולות הרפואיות המתבקשות ממצבו לרבות הזמנת נט״ן. לצערנו כל המאמצים לא צלחו. נציין כי הגורמים המוסמכים בודקים את האירוע ונמתין לסיומה של הבדיקה״.

דובר מד״א זכי הלר מסר בתגובה: ״במוקד 101 של מד"א התקבלה קריאה על גבר כבן 35 שחש ברע לאחר קבלת חיסון בסניף קופת חולים בנס ציונה. צוות מד"א שהגיע למקום בתוך 12 דקות ביצע את הבדיקות הנדרשות יחד עם הרופא והאחיות שנכחו במקום. במקביל הוזנק למקום גם צוות ניידת טיפול נמרץ".
עוד מסר כי "יודגש כי החולה היה בהכרה מלאה ושיתף פעולה עם הצוות בכל אותו הזמן. לפתע, מסיבות שטרם התבררו, חלה הידרדרות פתאומית ומהירה במצבו ולאחר שצוות טיפול נמרץ של מד"א יחד עם הצוות הרפואי של קופת החולים נלחמו על חייו וביצעו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, לצערנו הרב הוא נפטר. במד"א משתתפים בצערה של המשפחה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיסיון ל-70 שנה
    אותיות מושחרות 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החוזה מושחר, חיסיון ל-70 שנה על דיוני הקורונה, רדיפת רופאים שמדווחים על תופעות לוואי כמו מוות פתאומי , דלקות בשריר הלב, 28,000 עדויות על נזקי החיסון, תעשייה שמגלגלת טריליונים, ניגודי עניינים אצל העושים במלאכה, ועדת הלסינקי לפיקוח על ניסויים בבני אדם התרוקנה מסמכויותיה, קשר שתיקה של התקשורת - הכול מצונזר ואסור לדבר על זה, הפרת זכויות אדם בסיסיות לבחור בטיפול רפואי מתוך הסכמה מדעת, ישראל הפכה למעבדה של העולם - בכפייה, ולא מבחירה , גידול בלתי נתפס בהתקפי לב ובתמותת צכעירים מדום לב. כל מילה מוספת מיותרת.
    סגור