תרבות ופנאי

איך חיסון לקורונה גרם לאייס קיוב להפסיד 9 מיליון דולר?

הראפר והשחקן אייס קיוב חושף שהפסיד 9 מיליון דולר לאחר שסירב להתחסן נגד הקורונה במסגרת הפקת הסרט בו היה אמור להשתתף - אך מאשים את ההפקה עצמה בפספוס שלו
מערכת ice | 
אייס קיוב (צילום אינסטגרם)
הראפר והשחקן אייס קיוב, שמוכר בעיקר תודות לאלבום פורץ הדרך שלו משנות ה-80 ומכמה סרטים מאותה התקופה, חושף בריאיון חדש בפודקאסט שהפסיד לא פחות מ-9 מיליון דולר עבור סרט שבו היה אמור לשחק, רק כי סירב להתחסן. 
לטענתו, הפקת הסרט, אליו היה אמור להצטלם גם ג'ק בלאק בשנת 2021, דרשה ממנו להתחסן נגד הקורונה אך הוא סירב לקבל את החיסון ולכן נשללה ממנו הזכות להשתתף בסרט. יתרה מכך, הוא מוסיף ואומר שזה לא הוא שסירב לכסף, אלא ההפקה היא זאת ששללה את הכסף ממנו. כעת הוא גם מודה שהוא לא יודע כיצד הוא נתפס בהוליווד עקב היותו מתנגד חיסונים.
אייס קיוב הוא לא היחיד בהוליווד שמתנגד לחיסונים והוא מצטרף לשחקן הפוטבול ארון רודג'רס, לשחקנית הראשית של "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" לטישיה רייט וגם לשחקן הכדורסל קיירי ארווינג, שלאחרונה נעמד לצד קניה ווסט לאור האמירות האנטישמיות שלו. 
בעת זו מסתמן שהסרט בו אייס קיוב היה אמור להשתתף עדיין נמצא בהפקה ומתעכב לאחר פציעתו של בלאק. כמו כן, ההפקה טרם מצאה החלפה לתפקידו של הראפר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה