תרבות ופנאי

בהשקעה של מיליארד דולר: אמזון מגיעה לבתי הקולנוע

אמזון מצטרפת לחברות הסרטים הענקיות של הוליווד ותתחיל להפיק 12-15 סרטים מדי שנה בעלות של מיליארד דולר לכל שנה
מערכת ice | 
אמזון מגיעה לבתי הקולנוע (צילום unsplash)
האם עולם הקולנוע בדרך לשינוי? בבלומברג מדווחים כי אמזון מתכננת להוציא מיליארד דולר בשנה על הפקות שיצאו למסך הגדול ומניות בתי הקולנוע עולות. על פי הדיווח, אמזון מתכננת להפיק בין 12 ל-15 סרטים מדי שנה. באמזון סירבו להגיב לידיעה.
באמזון ממשיכים להגדיל את השקעותיהם בתוכן המקורי באמצעות יחידת הסטרימינג שלהם Prime Video. החברה הוציאה 13 מיליארד דולר על תוכן השנה וזאת לעומת 11 מיליארד דולר ב-2020 ונראה כי היא מוכנה להמשיך להישאר תחרותית.

נזכיר כי מוקדם יותר השנה, אמזון חיזקה את שאיפותיה הקולנועיות לאחר שרכשה את יצרנית הסרטים האגדית MGM Studios תמורת סכום עתק של 8.45 מיליארד דולר.
השקעה של מיליארד דולרים אותה מתכוונת החברה להשקיע מדי שנה בפיתוח סרטים למסך הגדול נחשבים לקצה התחתון לעומת מה שמוציאים אולפני הוליווד הגדולים מדי שנה, אך בעלי האולמות מרוצים מעוד חברה חדשה.
"אנחנו בהחלט מוחאים כפיים ליצרני תוכן כשהם מחליטים להוציא סרטים איכותיים", אמר ג'פרי קאופמן, מנהל תוכן ראשי וסגן נשיא בכיר לקולנוע ושיווק בתיאטראות מאלקו. "אבל עד היום, אף חברת סטרימינג לא התחייבה למודל ההפצה הזה. נשמח אם סטרימר כלשהו יתמוך באולמות הקולנוע". אז בינתיים בעלי האולמות מתרגשים, וגם הענף נראה מתאושש ממגפת הקורונה וכעת נותר רק לראות כיצד אמזון תתנהל בתוך העולם החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה