כסף וצרכנות

רוצים להחזיר חבילה לאמזון? מעכשיו זה פשוט יותר

אם הזמנתם משלוח מאמזון ואתם רוצים להחזיר את החבילה לשולח, זה נהיה פשוט יותר: ענקית השילוח DHL ורשת הלוקרים הציבוריים החכמים של Done משיקות שירות חדש
מערכת ice |  1
לוקר חכם (צילום יחצ)
הזמנתם משלוח מאמזון ואתם רוצים להחזיר את החבילה לשולח? מעכשיו יש פתרון נוח. ענקית השילוח DHL ורשת הלוקרים הציבוריים החכמים של Done משיקות שירות חדש - החזרת חבילות אמזון דרך לוקר בזמינות 24/7, במרחק קצר מהבית או מקום העבודה.
"עד היום לקוח שהזמין משלוח מאמזון וביקשו להחזיר אותו, יכל לעשות זאת באמצעות הבלדרים שלנו – נכנסים לאתר, מקלידים את שטר המטען שקיבלו מאמזון ומתאמים איסוף של בלדר", אומר יונתן איבגי, סמנכ"ל הסחר של DHL. "כעת, התחברנו עם חברת DONE שפרוסה בכל הארץ במגוון מקומות, כך שלקוחותינו יכולים להפקיד את החבילה באחד מהלוקרים ליד ביתם או מקום עבודתם, מתי שנוח להם. ברגע שהפקדתם שם משלוח, אנו מיד יודעים על כך, הבלדר יאסוף אותו במהלך היום והמשלוח יצא לדרכו לאמזון".

ברחבי הארץ פזורים כיום כ-250 לוקרים במיקומים זמינים כגון בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ואף מגדלי מגורים ומשרדים. הלוקרים מופעלים באמצעות אפליקציה המאתרת את זה הקרוב ביותר לבית ומקומו של המשתמש, והם מוצעים במגוון גדלים המתאימים לסוגים שונים של חבילות ושירותים - מתא קטן של 40 ליטר ועד נפח של 200 ליטר.
זיהוי המשתמש יכול להתבצע על פי הקוד המשויך לחבילה, לפי טלפון ושם משתמש, או באמצעות QR קוד מתוך האפליקציה. בלוקרים המופעלים באפליקציה הזיהוי מתבצע אוטומטית עם התקרבות הטלפון (בדומה לבלוטות' או Wi-Fi). בעת קבלת חבילה, הלקוח מקבל מסרון וכן הודעה באפליקציה עם קוד, שבאמצעותו הוא יכול לקבל את ההזמנה שבלוקר. שליחים מקבלים הרשאות גלישה ומתפעלים את הלוקר דרך תפריט ייעודי באפליקציה ייעודית לשליחים.
את השירותים שמציעים הלוקרים ואת התעריף הצמוד להם יכול המשתמש לראות ולתפעל דרך מסך מגע המותקן בהם (On grid) או באמצעות הורדת אפליקציה (Off grid). דוגמאות לתעריפים: דרך חברות המשלוחים הבינלאומיות הגדולות - לפי מחירוני החברות; שילוח בין לוקרים: 30 שקלים; אחסון בלוקר: 10 שקלים שעתיים, תוספת של 5 שקלים לכל שעה, או 30 שקלים ליום (תעריף זהה לכל סוג וגודל תא).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השירות של אמזון ישר קו עם הספקים המקומים.
    משה1 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מקום לפרסומות... ירח הדבש הסתיים
    סגור